Additionally, paste this code immediately after the opening tag: verkocht - Forum Wereldfietser

verkocht

weg
YvonneJ schreef:Wegens blijvende invaliditeit, helaas nu toch te koop: Nauwelijks gebruikte Snel Safari alu herenfiets, 51cm, 28"wielen, Deore LX. Fiets is compleet zwart, ook zwart afgebouwd met dragers, kettingrand, spatborden. Alleen te koop in combincatie met nooit gebruikte Ortlieb Classic tassenset (zwart/groen), alleen stuurtas is paar maal gebruikt. Fiets is in '98 op maat gebouwd en daarna eigenlijk 'weg gezet'.
Graag alleen reageren met echt aannemelijk bod!
Hallo Yvonne. Heel jammer dat je de fiets niet kunt gebruiken. Voor anderen klinkt het als een heel aantrekkelijk aanbod. Toen waren fietsen en tassen namelijk technisch minstends zo goed als nu. De ortliebtassen hadden ook nog niet zo'n fantasiebevestiging.
Ik zou bijna willen dat ik een stuk kleiner was...
Waarschijnlijk is het een 8-speed fiets?
Heb je er echt geen foto van?
Waar - woonplaats ongeveer - is de fiets te bezichtingen?
Succes met de verkoop!
Leon
Hallo Leon,

bedankt voor je vriendelijke woorden. Een foto gaan we, als alles goed gaat, van het weekend even maken. De fiets is in Sassenheim te bezichtigen.
Nou ben ik niet zo technisch, maar je raakte mij even kwijt bij 8-speed fiets?
Op de bon staat dat hij 24 versnellingen heeft, helpt dat (moet helemaal naar beneden de berging in om te gaan tellen, misschien heb ik morgen even genoeg energie)?
Ik kan ook nog melden dat hij een Yuma stuur met foam heeft, Blackburn dragers (EX-1) en dat zelfs de zadelpen en bidonhouders zwart zijn. En er zit zo'n dure stuurtasadapter op.. En idd, de bevestiging voor de tassen is gewoon en solide.
Voor een niet zo lange man, of een vrouw van tussen de 1.60 - 1.70 is dit een hele fijne fiets voor een rondje rond de wereld :-)
Heb ook nog even gebeld met de mensen van Snel, daar kreeg ik heel vriendelijk antwoord op mijn vragen en is mijn naam en tel nr genoteerd voor als er mensen bij hem langskwamen die iets dergelijks zoeken (wat blijkbaar regelmatig gebeurt, dus 'fingers crossed').
3x8=24 en lekker degelijk.
Wim
thanks, Wim
Hallo Yvonne,

Ik heb je een pb gestuurd!

Groet, Sandra
Hallo Allemaal,

Ja, de fiets is er nog, wel aardig wat belangstelling maar nog nix concreets.

Sorry, foto's nemen zal hopelijk morgen of anders donderdag gebeuren.

Vind het moeilijk om zelf prijs te noemen, reageer liever op een bod..

m vr gr
Yvonne
Hierbij de foto's van de Snel Safari. Met de excuses dat het zo lang geduurt heeft..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In afwachting van jullie bod, met vriendelijke groet,

Yvonne
Je kunt er rond de €400/450 voor vragen incl tassen,denk ik.
Succes!
@DPJD: de fiets is zo goed als nieuw en de tassen zijn gloednieuw (nieuwwaarde rond de €450). Ook de winkelier noemde een ietsje hoger bedrag dan jij noemt, dus al met al lijkt me zo'n bedrag een beetje te weinig van het goede... maar in ieder geval bedankt voor de hulp.

De fiets is nog te koop en staat geduldig op een lief, waarderend baasje/bazinnetje te wachten op een lekker droge, warme plek.
De PM'metjes hebben nog nix concreets opgeleverd. Het lijkt erop dat men óf wel heel goedkoop wil fietsen, óf niet goed inschat hoe 'hard' deze fiets en zijn spullen zijn..
Dus misschien dat dit opnieuw in de aandacht brengen resultaat geeft??
Dit is natuurlijk een pracht fiets, en veel beter dan al die goedkope Aldi fietsen etc die hier zo af en toe passeren. Hij is m.i. ook wel meer waard dan hier gesuggereerd is.
Wim
Een schitterende fiets ja, voor mij iets te klein helaas. Ik zou hem zeker niet te goedkoop wegdoen, er is zeker wel iemand die de kwaliteit herkent en er een fatsoenlijke prijs voor wil geven. Ik zou er ook geen haast bij hebben, dit soort kwaliteitsfietsen blijven lange tijd ( lees: jarenlang )aktueel.
Succes.
Deze fiets is vandaag verkocht en gelukkig heb ik me niet gek laten maken door spookverhalen, maar gewoon voor de prijs die ik in mijn hoofd had.

Bedankt voor alle hulp en tips en...

fiets ze!

groeten,

Yvonne