Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reisgenoot voor juli 2010 Luxemburg naar venetie - Forum Wereldfietser

reisgenoot voor juli 2010 Luxemburg naar venetie

Hey

Ik ben een 23 jarige leraar uit de buurt van Antwerpen. In 2008 heb ik de groene weg gefietst naar de middellandse zee met mijn broer en nu zou ik graag richting Venetië fietsen. Mijn broer en andere vrienden kunnen echter niet mee en ik zoek dus nog een reisgenoot, liefst iemand van mijn leeftijd. Ik zou graag omstreeks 10 juli vertrekken en 17 a 18 dagen later thuis zijn. Ik ga voor plus minus 1OO a 120 km per dag, met s'avonds gezellig een terrasje doen. OOk enkele steden zoals verona zou ik graag gezien hebben. Wie heeft er zin/tijd om een toffe fietstrip te maken? stuur me maar een bericht!

Groeten

Evert
hey ik ben 18 jaar woon omgeving rotterdam ik zelf wil wel weer is een trip maken op de fiets maar door tijd en niet de juiste contacten komt het er niet van ik hoop samen met iemand te kunne gaan fietsen
hoi evert
Mijn plan was vorig jaar naar venetie te fietsen, echter ik ben in merano blijven steken (verlof was op). Mss waag ik nog wel eens een poging maar dan met gezelschap :)
Ik ben 28, v, uit gent. Na de groene weg en de middenfrankrijk route ben ik vorige zomer tot in merano gefietst, na een omweg door de oostelijke alpen. Ik dacht eraan deze zomer mss naar een exotischere bestemming te fietsen (slovenie, balkan, kroatie ofzo), dus ik denk er nog eens over na. Je mag me ieg altijd contacteren/op de hoogte houden!
Ik werk momenteel een charme-offensief uit op mijn reismaatjes van vorig jaar, dus mss krijg ik daar wel 1 of 2 personen van mee :). Zij willen in het centraal massief gaan rijden, maar frankrijk ken ik ondertussen al als mijn broekzak.
ben dit jaar naar venetië geweest met de fiets (benjaminse route); is wel een aanrader; indien info nodig roep je maar

in juli 2011 trek ik wshl naar het noorden (Denemarken, Zweden, Noorwegen)
Hey Isabelle

Heb vorige zomer 3 dagen voor ik vertrok nog een fietskameraad gevonden. was werkelijk een schitterende tocht met de afdaling na goppenstein langs de oude weg naar brig als hoogtepunt. Ook verona en de oude stad van bergamo en het fietsen langs het como-meer was voor mij de moeite waard.

Dit jaar ga ik van 7 juli tot .... voor een rondrit langs Ierland. Benjaminse-oteman of combinatie, ben er nog niet uit. Ik heb ,toeval of niet vanavond ,wat vrienden gemaild of er niet iemand zin had in deze fietstocht. Misschien krijgt er hier iemand wel goesting?

groetjes

Europafietser Evert
Volgens mij kun je beter een nieuw topic starten, maar...

Mijn top 3 bestemmingen moeten vanwege tijdgebrek weer een jaartje in de ijskast. Ierland en Schotland staan daarna hoog in mijn verlanglijst. In Ierland heb ik al eens gefietst, tussen Limerick en Westport, maar de volgende keer ga ik minstens driekwart rond.
Mocht jij (of anderen) interesse hebben, laat maar weten.