Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietser mobile app - Forum Wereldfietser

Wereldfietser mobile app

De app heeft een update gehad. Zie onderstaande post.

De Wereldfietser site wordt niet alleen bekeken vanaf de pc thuis, maar ook vanuit het internetcafé en vanaf de mobiel.
Voor deze laatste groep heb ik een eenvoudige Nokia applicatie gemaakt. Met deze app kun je snel de laatste artikelen van de site, het forum en de wiki opvragen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Download als WRT of als Java app.
Gaaf Jarno, ik ga hem vanavond installeren!
Ik kan vanuit de reports bij Ovi zien dat de app reeds 35 keer is geïnstalleerd. Ik ben heel benieuwd naar wat men er van vindt...
OVI = Ontzettend Verschrikkelijk Ingewikkeld
Dat klinkt niet als een tevreden gebruiker. Kun je wellicht iets specifieker zijn in wat je er zo ingewikkeld aan vindt? En ook wat voor toestel je gebruikt.
Het gaat me om de Nokia OVI store. ik denk dat je daar op zijn Fins voor moet kunnen denken en handelen. Ik kan daar niet mijn weg in vinden. Het zal de leeftijd wel zijn. De App Store is meer mijn ding. Uit het Adam en Eva tijdperk, iets van een appel of zo :lol:
Toch maar even op zijn Fins..
Ik zie alleen het eerste bericht in het draadje. kan ik de andere postings ook lezen? Hoe navigeer ik er naar toe? Klikken op "Origineel artikel"? Dan worden de lettertjes erg klein. Wel erg leuk dat er een wereldfietser App is! Top! :wink:
de eerste mobile posting¿
Eric op de Fiets schreef:Toch maar even op zijn Fins..
Ik zie alleen het eerste bericht in het draadje. kan ik de andere postings ook lezen? Hoe navigeer ik er naar toe? Klikken op "Origineel artikel"? Dan worden de lettertjes erg klein. Wel erg leuk dat er een wereldfietser App is! Top! :wink:
Inderdaad, je ziet alleen die informatie. Dat komt omdat dit door de site op deze manier wordt 'aangeleverd'. De rest van de tekst en reageren doe je via de reguliere site. Dus daarvoor klik je door.

Wat betreft de kleine lettertjes, die snap ik niet helemaal. Wellicht is dat het moment dat je op de site bent aangekomen. Die letters zijn een stuk kleiner dan in de app.
Hoi Jarno,

Op het gebied van smart phones sta ik in de kinderschoenen.
De mijne draait op WM 6.5 ik neem aan dat die weer een andere WF app nodig heeft...
Ga je die ook maken?

John.
Ja, daar is een andere voor nodig en nee, die ga ik niet maken John. Voor Nokia's is er een heel handige oplossing om dit te maken. Maar wellicht dat iemand anders daar wel de kennis en interesse voor heeft.
Oud draadje, maar zelfde app. De Wereldfietser app die ik tijden geleden had gemaakt voor Nokia gebruikers heeft laatst een update (moeten) ontvangen om ook geschikt te zijn voor de meest recente versie van Nokia's besturingssysteem Nokia Belle. De app heeft daarbij ook gelijk het nieuwe logo als icoontje gekregen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoals al eerder aangegeven, deze app is enkel voor Nokia toestellen met Symbian/Nokia Belle of Meego.

Downloaden
Leuk ! Ik ben wel jaloers op deze app, ik gebruik namelijk Android.
Wat zou het leuk zijn als iemand tijd wil investeren in apps voor Android en Apple.
Weet iemand eigenlijk hoe groot het marktaandel van het Nokia besturingssysteem momenteel nog is onder gebruikers?
Grofweg:

Android 50%, iPhone 30%, BlackBerry 15%, Microsoft 5%, Symbian 1%. (Bron).
Matthie9000 schreef:Grofweg:
Android 50%, iPhone 30%, BlackBerry 15%, Microsoft 5%, Symbian 1%
Heerlijk.
Op de smartphonemarkt, vooral high-end, doet Nokia het al langere tijd een stuk minder dan Android (vooral Samsung) en Apple. Gaat het om cijfers, dan is dit wat ik zo snel weet te vinden. Data voor Q4 2011 (bron).

Afbeelding
Oja, bronvermelding, amerikaanse getallen dus, maar daar huppelen we toch wel achteraan.
Matthie9000 schreef:Oja, bronvermelding, amerikaanse getallen dus, maar daar huppelen we toch wel achteraan.
Thanks. Idd in de Amerikaanse smartphonemarkt komt Nokia niet voor. Al jaren niet, zelfs in de tijd dat Symbian nog wel marktleider was.