Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Win een fietsweekend in ongerept Duitsland! - Forum Wereldfietser

Win een fietsweekend in ongerept Duitsland!

Speel het fotospel op http://www.duitsverkeersbureau.nl/NLD/n ... ontuur.htm en maak de komende weken kans op een heerlijk fietsweekend in Duitsland. Met meer dan 200 langeafstandsfietsroutes, honderden hectares onaangetaste natuur, avontuurlijke bergen, dichtbegroeide bossen, uitgestrekte vlaktes en schitterende parelwitte stranden is Duitsland het meest verrassende fietsland van Europa.

Tip: bekijk ook de scherpe fietsaanbiedingen van de Duitse regio’s Brandenburg, Rheinland-Pfalz, Saarland en Thüringen.
judith_ schreef:Speel het fotospel op http://www.duitsverkeersbureau.nl/NLD/n ... ontuur.htm en maak de komende weken kans op een heerlijk fietsweekend in Duitsland.
Trier - Porta Nigra, voor wie dat niet weet :wink:
Flauw hoor!
Blanche schreef:Flauw hoor!
Dat vind ik ook van dit soort vervelende commerciële reclame, zeg maar gerust spam :wink:
Het staat netjes onde commercieel Michael. :?
Schiet ze soms onder je duiven :wink:
Dirk
dik5 schreef:Het staat netjes onde commercieel Michael. :?
Schiet ze soms onder je duiven :wink:
Dirk
Je zou dat kunnen denken, maar nee hoor, ik vind dit nauwelijks commercieel nieuws maar gewoon pure reclame, beetje sbs6 niveau :wink:

Ben jij nog niet weg ? Ik zie ze volop vliegen !!
Michael W schreef:
dik5 schreef:Het staat netjes onde commercieel Michael. :?
Schiet ze soms onder je duiven :wink:
Dirk
Je zou dat kunnen denken, maar nee hoor, ik vind dit nauwelijks commercieel nieuws maar gewoon pure reclame, beetje sbs6 niveau :wink:

Ben jij nog niet weg ? Ik zie ze volop vliegen !!
Nee morgen weer proberen
Michael,

het bericht staat in Commercieel Nieuws en is van het Duits verkeersbureau, btw. hier haalde ik in het pre-Internet tijdperk altijd kaartjes en kampeer info. Als je je er aan ergert, dan bekijk je die berichten toch niet.
Frank schreef:Michael,
het bericht staat in Commercieel Nieuws en is van het Duits verkeersbureau, btw. hier haalde ik in het pre-Internet tijdperk altijd kaartjes en kampeer info. Als je je er aan ergert, dan bekijk je die berichten toch niet.
Hoi Frank
Ik miste blijkbaar het commerciële nieuws waar deze rubriek voor is en zag alleen een fotokwisje met een berg reclame. Maar goed dat ik geen moderator ben dus :wink:
Ik heb hier toch wel een dubbel gevoel over: de informatie is wel erg ongericht (positief: is erg breed). Als iedereen die commercieel iets aan te bieden heeft hier pagina's gaat vullen vind ik eigenlijk dat er dan ook betaald mag gaan worden voor het plaatsen van dergelijke berichten in het forum. Uiteindelijk zal de website toch wel worden betaald uit onze contributies en dan vind ik dit soort advertenties toch wel aardig de richting free rider ingaan. Maar ik ben het ook met je eens dat sommige van die reclame-uitingen wel informatief zijn. Eerlijk gezegd heb ik overigens pas bij het zien van het groeiende aantal berichten onder dit kopje de werving aanschouwd ..
Frank schreef:Michael,

het bericht staat in Commercieel Nieuws en is van het Duits verkeersbureau, btw. hier haalde ik in het pre-Internet tijdperk altijd kaartjes en kampeer info. Als je je er aan ergert, dan bekijk je die berichten toch niet.
Ergens niet op reageren is een hele opgave in dit informatietijdperk. Oeps nu doe ik het ook :roll:
Als je het ongepast vindt, dan klik je toch gewoon op het uitroeptekentje rechts onderin het bericht van de "spammer"? Dan beslissen de moderators wel of het weg wordt gehaald. Zo heb ik het andere identieke berichtje wat onder Europa stond onder de aandacht gebracht.

Na het klikken op het uitroeptekentje krijg je dit te zien:
Afbeelding

Lijkt me niet ingewikkeld en ook niet veel tijd. Gaat sneller dan het antwoord op een quiz te posten... :D
Robertjan schreef:Als je het ongepast vindt, dan klik je toch gewoon op het uitroeptekentje rechts onderin het bericht van de "spammer"? Dan beslissen de moderators wel of het weg wordt gehaald. Zo heb ik het andere identieke berichtje wat onder Europa stond onder de aandacht gebracht.

Na het klikken op het uitroeptekentje krijg je dit te zien:

Lijkt me niet ingewikkeld en ook niet veel tijd. Gaat sneller dan het antwoord op een quiz te posten... :D
Goeie tip Robertjan
Ik vond het al zo vreemd dat er maar 1 bericht van haar stond en dat bij haar gegevens stond dat ze er 2 gepost had; dat raadsel is dus bij deze ook opgelost :wink:
Ik begrijp uit een aantal van jullie reacties dat jullie de informatie ongericht vinden. Welke informatie over fietsvakanties in Duitsland zouden jullie op dit forum willen zien?

Is het voor jullie bijvoorbeeld interessant om te weten welke fietsroutes in Duitsland als GPX-bestand te downloaden zijn?
Hallo Judith,

Ik vind je info onder de kop commercieel nieuws totaal niet ongepast.
Er is in dit draadje slechts een persoon die dit vind. Er zijn een hoop leden die niet op dit draadje gereageerd hebben. De vereniging is een niet commerciele club en heeft als doelstelling het uitwisselen van informatie over fietsen in Nederland en het buitenland (en alles wat daarbij komt kijken) Tracks zijn dus altijd leuk. Wil je meer weten over de doelstellingen van de WF, neem dan even contact op met het bestuur. Je kan bijvoorbeeld mailen naar Jim van den Berg via de PB knop. Ga hiervoor naar Leden en zoek op naam.

Groeten Blanche
judith_ schreef:Ik begrijp uit een aantal van jullie reacties dat jullie de informatie ongericht vinden. Welke informatie over fietsvakanties in Duitsland zouden jullie op dit forum willen zien?

Is het voor jullie bijvoorbeeld interessant om te weten welke fietsroutes in Duitsland als GPX-bestand te downloaden zijn?
Als een van de moderators lijkt me dit bericht in "commercieel nieuws" niet echt ongepast. Wat mij betreft kan het gewoon blijven staan. Het idee is dat we informatie over (mooie) fietsgebieden verspreiden en dat kan ook op deze manier.