Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsers in Volkskrant! - Forum Wereldfietser

Wereldfietsers in Volkskrant!

Das een leuk ontbijtje met de fietsspecial van de Volkskrant. 8)
Met Wereldfietsers zoals Harry Wagenaar, Sonya en Aaldrik en Frank van Rijn.
Dat heeft dhr. Gualthérie van Weezel nog knap gedaan in 9 werkdagen! :D
Met namen van dit "Wereld"formaat in de special is het vast een interessante special! 8)
Leuk! Ik kan het artikel nog niet op internet vinden, misschien komt dat nog.
fietsjunks schreef:Leuk! Ik kan het artikel nog niet op internet vinden, misschien komt dat nog.
€ 2,70 in de winkel. :roll:

Het bedoelde artikel staat op pagina 11 van de fietsspecial. D'r is dus nog veel meer te lezen.
pfff Ellen, moet ik dat nu ook al bewaren voor je net als die fietsdocu van de BBC? :roll:
Na ja wat je al niet over hebt voor vriendinnen he. O ja Harry als we die borrel komen drinken dan willen we wel een handtekening he, nu je beroemd bent :lol:
harry-fietsenaar schreef: Het bedoelde artikel staat op pagina 11 van de fietsspecial. D'r is dus nog veel meer te lezen.
Is er nog een krant die geen fietsspecial gehad heeft dit jaar? De noordelijke kranten waren er al 2 weken eerder mee, en in de Telegraaf zag ik ook al met een schuin oog De Wereldfietser aangeraden worden!
De Telegraaf? Dan wordt het tijd iets anders te gaan doen.
Wim
:lol: :lol:
Wim schreef:De Telegraaf? Dan wordt het tijd iets anders te gaan doen.
Wim
Tja, fietsen is hot maar of het nog steeds 8) is...?
Autorijden dan maar? :?
Blanche schreef:O ja Harry als we die borrel komen drinken dan willen we wel een handtekening he, nu je beroemd bent :lol:
Met vandaag om 21:30 uur op de kop af 2081 berichten op dit forum, ben je veel beroemder dan ik!
Wist niet dat het zo makkelijk was om beroemd te worden. Ok dan krijg je mijn handtekening. Alhoewel heb je niet liever die van Bert, Wim en Leon die zitten al boven de 3000. :wink:
En vanavond om 20.30 uur (RTL 5) komt er nog wel een Wereldfietser op tv. Moet ik nu ook handtekeningen gaan uitdelen...? :roll:
Met wat kom je op tv Robert Jan?
'Wipeout!' :oops:
Blanche schreef:Das een leuk ontbijtje met de fietsspecial van de Volkskrant. 8)
Met Wereldfietsers zoals Harry Wagenaar, Sonya en Aaldrik en Frank van Rijn.
Wij ook, ja? :shock:
Kan het artikel niet op internet vinden en de buurtwinkel hier in Viamao (Brazilie) verkoopt geen Volkskrant... Wil iemand het artikel fotograferen / scannen voor ons? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Dank! Ali en Son

ps binnenkort handtekeningen gratis te downloaden van onze site! :D

ps2 heb intussen het artikel gevonden, maar kan het alleen niet lezen, want geen abonnement op de Volkskrant (meer). http://www.volkskrant.nl/vk-online/VK/2 ... /#original
sonali schreef: Wij ook, ja? :shock:
Kan het artikel niet op internet vinden en de buurtwinkel hier in Viamao (Brazilie) verkoopt geen Volkskrant... Wil iemand het artikel fotograferen / scannen voor ons? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Dank! Ali en Son
Hoi Sonya en Aaldrik,

Tja er wordt over je geroddeld als je je kont hebt gedraaid naar het buitenland. :wink:
Ik scan het artikel wel voor jullie. Had ik jullie echte email adres? Ik geloof het wel he.
Geef me even een seintje als ik die handtekeningen kan downloaden. :lol: Trouwens ik vond dat Harry de meeste aandacht kreeg.
@ Robertjan
Wat is dat een shitprogramma dat wipeout zeg. Ik kwam het gisteren tijdens het zappen nog net even tegen. Dat je daar aan meedoet. Sorry. :oops:
Blanche schreef: Tja er wordt over je geroddeld als je je kont hebt gedraaid naar het buitenland. :wink:
Ja dat blijkt wel weer. Moet nu zelfs de pers in de gaten gaan houden...
Blanche schreef: Ik scan het artikel wel voor jullie. Had ik jullie echte email adres? Ik geloof het wel he.
info at tour.tk En bedankt alvast Blanche :D
Vind het trouwens wel raar dat ze een foto van de site gehaalt hebben (dmv print screen waarschijnlijk) zonder daarvoor toestemming te vragen. Hoe denken de wereldfietsende-vakfotgrafen hierover? :?
Nou dat mag dus eigenlijk niet zonder toestemming van de fotograaf.
Wim
sonali schreef:Vind het trouwens wel raar dat ze een foto van de site gehaalt hebben (dmv print screen waarschijnlijk) zonder daarvoor toestemming te vragen. Hoe denken de wereldfietsende-vakfotgrafen hierover? :?
Dat mag absoluut niet !!