Met namen van dit "Wereld"formaat in de special is het vast een interessante special!

Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Is er nog een krant die geen fietsspecial gehad heeft dit jaar? De noordelijke kranten waren er al 2 weken eerder mee, en in de Telegraaf zag ik ook al met een schuin oog De Wereldfietser aangeraden worden!harry-fietsenaar schreef: Het bedoelde artikel staat op pagina 11 van de fietsspecial. D'r is dus nog veel meer te lezen.
Wij ook, ja?Blanche schreef:Das een leuk ontbijtje met de fietsspecial van de Volkskrant.![]()
Met Wereldfietsers zoals Harry Wagenaar, Sonya en Aaldrik en Frank van Rijn.
Hoi Sonya en Aaldrik,sonali schreef: Wij ook, ja?![]()
Kan het artikel niet op internet vinden en de buurtwinkel hier in Viamao (Brazilie) verkoopt geen Volkskrant... Wil iemand het artikel fotograferen / scannen voor ons? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Dank! Ali en Son
Wat is dat een shitprogramma dat wipeout zeg. Ik kwam het gisteren tijdens het zappen nog net even tegen. Dat je daar aan meedoet. Sorry.@ Robertjan
Ja dat blijkt wel weer. Moet nu zelfs de pers in de gaten gaan houden...Blanche schreef: Tja er wordt over je geroddeld als je je kont hebt gedraaid naar het buitenland.![]()
info at tour.tk En bedankt alvast BlancheBlanche schreef: Ik scan het artikel wel voor jullie. Had ik jullie echte email adres? Ik geloof het wel he.