Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Bij Lidl is het meestal 'zolang de voorraad strekt'. En soms, als er heel veel voorraad was, wordt het na een aantal weken onaangekondigd nogmaals in de winkel gelegd.Robertjan schreef:Geen Lidl langs de route Rosmalen-Nijmegen-Zwolle-Oisterwijk. Geld de actie morgen ook nog? Dan kan ik even kijken.
In de Lidl in Uithuizen zijn alle fietsatlassen te koop. Alleen op de omslag van NL Noord staat de molen in spiegelbeeld fout afgedrukt! Molens zijn altijd linksomdraaiend, de moderne stroomturbines ver buiten beschouwing gelaten.Marianne schreef:Hi,
Bij mij in de buurt verkoopt de Lidl alleen de Fietsatlas NL Noord.
Wie kan voor mij Fietsatlas NL Zuid op de kop tikken?????
Alvast bedankt, Marianne
Pech gehad, ik heb ze een dag ervoor wel gezien maar niet gekocht. Ik heb al zoveel landkaarten in huis.roosje schreef:Martin,
Ik weet niet wanneer je bij de Lidl in Uithuizen bent geweest, maar toen ik er afgelopen zaterdag was hadden ze geen enkele fietsatlas meer, niet van Noord nederland en niet van zuid nederland
groet, roosje
Klopt helemaal, dat hóórt zo!
Als zeer ervaren molenliefhebber én gediplomeerde molenaar (heb een Nederlandse en een Duitse molenaarsdiploma in bezit) kan ik in één oogopslag zien of een molenfoto verkeerd-om afgebeeld is. Werkzaam op een drukkerij heb ik al heel vaak moeten ingrijpen om een door de klant geleverde foto goed terug te spiegelen! Je gaat ook geen fietsfoto's plaatsen met de ketting aan de linkerkant?HansvanderVeeke schreef:Martin,Martin E. van Doornik schreef: Molens zijn altijd linksomdraaiend, de moderne stroomturbines ver buiten beschouwing gelaten.
Hoe zie je aan een foto van een molen welke kant hij opdraait
Dank je voor de uitleg. Als klein jongetje heb ik een keer aan mijn vader gevraagd om een foto van een draaiende molen te makenMartin E. van Doornik schreef: Als zeer ervaren molenliefhebber én gediplomeerde molenaar ...
Misschien nog een domme vraag:Martin E. van Doornik schreef: Je gaat ook geen fietsfoto's plaatsen met de ketting aan de linkerkant?
Standaard vorm van schroefdraad is rechtsom vast. Dan is een tandwiel op de achternaaf met de ketting rechts simpelerHansvanderVeeke schreef:Misschien nog een domme vraag:Martin E. van Doornik schreef: Je gaat ook geen fietsfoto's plaatsen met de ketting aan de linkerkant?
Is er een (goede) reden waarom de ketting altijd aan de rechterkant zit?