Rene,
Dit is het derde deel.
In dit draadje hebben we het er ook al over gehad.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Tegen twaalven kwamen wij er met het zappen langs en konden uiteraard niet meer uitschakelen. Ik vond het een knappe documentaire, wetende dat de man het grootste deel in zijn eentje heeft opgenomen met, een hopelijk voor hem, kleine camera.HansvanderVeeke schreef:Er zijn niet zoveel fietsprogramma's op TV
Ik heb pas een aflevering (de eerste) gezien maar deel je gevoel niet over de angst. Wel was 'het zonder water zitten' in deel een overdreven. Er kwamen zat auto's langs. Maar goed de gemiddelde kijker (niet fietser) wil ook wat waar voor zijn geld niet? Vannavond maar eens deel twee en drie gaan bekijken.Kees Geleijnse schreef:Nou Rene , zoveel heb je niet gemist hoor, ik heb de eerste 2 delen gezien en zie die kerel alleen maar met angst en paniek in zijn ogen beetje rondfietsen, misschien is het ook wel gevaarlijk gebied daar, maar stimuleert mij niet om hetzelfde te doen.
Nee, natuurlijk heb je ze niet gewist, want wij moeten ze ook nog zien Blanche!Blanche schreef:Rene , ik heb al de drie afleveringen opgenomen. (en nog niet gewist)rene 57 schreef:Hept ik toch wat gemist !! shit maar toch bedankt ..
Kom een keer een bakkie doen
Ikzelf heb aflevering twee en drie nog niet gekeken.
Volgens mij moeten jullie eerst eens bij ons komen (om te kijken) .Het wordt nog een bioscoopzaal vol bij ons. Maar kom maar op altijd leuk een huis vol fietsers FCE leren? Ik sleep liever niet met mijn Mac, zullen we het via de 'kijk op mijn scherm'- functie doen van Skype? Kan ik eindelijk eens aan de Marokkofilm beginnen.fietsjunks schreef:Nee, natuurlijk heb je ze niet gewist, want wij moeten ze ook nog zien Blanche! Wanneer kom je FCE leren bij mij?
Waarom niet? De problemen die hij ondervond hadden wellicht voorkomen kunnen worden door tijdig en correct onderhoud. Ik heb niet echt het gevoel dat onderhoud prioriteit 1 is, ik snap dat je na een dag of 10 in het zadel geen zin hebt in je fiets onderhouden, maar als je maar door blijft rijden gaat alles een keer kapot. De kans op deze problemen zijn bij een dergelijk gebruik / onderhoud van een fiets niet kleiner bij een ander merk denk ik.Trouwens de documentaire was geen goede reclame voor koga.