Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reisgezelschap gezocht fietstrektocht 10 en 11 april Zeist - Forum Wereldfietser

reisgezelschap gezocht fietstrektocht 10 en 11 april Zeist

Hoi,

Dit is een spontane actie nu het weer lente-achtig en ik zin heb om te fietsen. Komend weekend zou het mooi weer worden en heb ik wel zin in een weekendje fiets vanuit mijn woonplaats Zeist. Ik denk erover om richting Arnhem te gaan en daar ergens te kamperen. Heeft iemand suggesties voor een leuke camping?

Wil je ook mee? Leuk! Vertrek zal zijn om 11.00 vanaf station Driebergen-Zeist. Camping dus nader te bepalen (wellicht natuurkampeerterrein). De tocht gaat door vanaf minimaal 2 personen. Wie meldt zich aan?

Groeten,
Rutger

Rutger
De paalkampeerplaats bij Austerlitz lijkt me het meest voor de hand liggend. :wink:
Robertjan schreef:De paalkampeerplaats bij Austerlitz lijkt me het meest voor de hand liggend. :wink:
Voor de duidelijkheid. De kampeerplaats moet in de buurt van Arnhem liggen.

Rutger
Hoi,

De weersvooruitzichten zijn nog steeds goed voor het weekend. Wie fietst er mee?

Rutger
camping Brockhausen in Stokkum (gem. Montferland)
schitterend gelegen en mogelijkheid om te kamperen in het Eikenbos.
Rutger,

Er zijn in de buurt van Arnhem 2 SVR campings een hele kleine (5 plts) en een grote

Bakenbergseweg 310
6816 VR Arnhem/Schaarsbergen
026 - 4424200 (5 plts)

Camping W. Schaap
Oversteeg 43
6994 AS De Steeg
026 - 4951837

Zelf ga ik niet mee (voorbereiding fietstocht van 3 maanden in Yunnan over 1 1/2 week vliegen)

In elk geval veel plezier

Groet Paul
Beste Franck en Paul,

Dank voor de kampeertips. Mijn doel is om wel naar Stokkum te fietsen (zo'n 80 km vanaf hier in Zeist), maar mochten de benen slecht zijn (geen idee na mijn lange rustperiode) dan kan ik op een van de SVR adresjes bij Arnhem wel terecht.

Vreemd overigens dat nog niemand zich heeft aangemeld. Het belooft goed weer te worden (wel fris 's nachts met temperaturen van ongeveer 2 graden) en de route zal fraai zijn. Heen over de Heuvelrug en terug langs de rivieren. Of andersom.

Rutger