door
Avanher » do 25 mar, 2004 19:30
wat een onzin, die badinerende toon over de Lidl spullen. Natuurlijk moet je niet proberen met die tasjes een wereldreis te gaan maken, of op dat zadeltje de Tour de France te rijden. Maar de eerste 5 fietsvakanties die ik gemaakt hebt, deden de toenmalige Kwantumtasjes het bijzonder goed!!
Ik heb zelf heel wat spullen van Aldi en Lidl. Toegegeven, de kwaliteit is bij de eerste wat beter dan bij de laatste. Maar de shirtjes van de Lidl bevallen werkelijk fantastisch, net als hun handschoentjes. De outdoorjacks van de Aldi hebben met glans een Belgische winter doorstaan, en de binnenjas ervan is beter dan wat Lowe bij mijn 'dure' jas leverde. Mijn afritsbroeken en fietsbroek van de Aldi hebben al half Europa, Cuba en Marokko gezien. Enige probleempje is dat er nu één gescheurd is op een scherpe rots in de Atlas. Mijn Aldi outdoorhanddoek bevalt stukken beter dan de versie van de Bever.
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt een fleecetrui 'met merk' te kopen: die van de Zeeman voor 6,99 zijn onverslijtbaar en heerlijk warm (ook op 2.500 meter in de Atlas in de sneeuw), net zoals de fleecedekentjes en de fleecehandschoenen.
En wat je uitspaart met dit soort waren, kun je dan besteden aan spullen die er echt toe doen, zoals je fiets, je schoenen, en (toch maar) die tassen van Ortlieb...
Groetjes,
Astrid