Dennis & Marijcke schreef:(...) ik kwam er achter dat er een flink aantal bestemmingen zijn waar je 2 ruimbagage stukken (tot 23 kg) mee mag nemen.
Leuk dat jullie bestemming er toevallig tussen zit. Maar ik zou niet spreken echt spreken van een flink aantal bestemmingen.
Uitgaande van een vertrek vanuit Nederland kom ik tot de volgende bestemmingen, waarbij twee stuks bagage (en dus een gratis fiets) toegestaan zijn: Cuba, de Dominicaanse Republiek, Guadeloupe, Ecuador, Frans-Guyana, Haïti, Martinique, Mauritius, Réunion, Saint-Martin, de Seychellen, Angola, Benin, Burkina Faso, Centraal Afrikaanse Republiek, Congo, Democratische Republiek Congo, Gabon, Gambia, Ghana, Guinee, Guinee-Bissau, Ivoorkust, Kameroen, Liberia, Madagaskar, Mali, Niger, Nigeria, Lagos, Sao Tomé en Principe, Senegal, Togo, Frans-Polynesië en Noumea.
Ik volg dit forum al jaren en dit lijkt mij nu niet bepaald een lijst van bestemmingen die zich mogen verheugen op een grote populariteit onder vakantie- en wereldfietsers.
Voor alle andere bestemmingen mag je vanaf 28 maart 2010 aan de KLM € 400,= voor een retourtje betalen voor je fiets.
Gerd