Additionally, paste this code immediately after the opening tag: retro stuurpen - Forum Wereldfietser

retro stuurpen

hi
voor mijn koga miyata randonneur ben ik op zoek naar een nette aluminium retro stuurpen.
de fiets is van voor 1990 [vermoed ik] en ik zoek een slanke alu kleurige pen [of de orginele] hij heeft een 1 inch voorvork en de huidige stuurpen klemt zich met een wig.
als iemand iets weet hoor ik het graag
mvg peter wolfs
Nitto maakt heel goede die er ook heel klassiek uitzien. Het voordeel van de Nitto pennen is dat ze ook nog eens heel veel hoger kunnen dan de meeste, en dus bij uitstek geschikt zijn voor de vakantiefietser. Leverbaar voor 25,5 en 26,0 mm sturen.
Wim
maximus288 schreef:hi
voor mijn koga miyata randonneur ben ik op zoek naar een nette aluminium retro stuurpen.
De voorbouwlengte, de hoogte en de hoek zijn ook interessante gegevens om te vermelden
maximus288 schreef:hi
De voorbouwlengte, de hoogte en de hoek zijn ook interessante gegevens om te vermelden
bedank voor jullie reacties. ik heb inmiddels wat gevonden, een simpele nieuwe alu stem. bedankt voor de tip van nitto, ik heb gekeken op die site wat een mooie spullen en die panasonic single speeds prachtig. jammer dat ik in limburg woon :lol: