Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jas, slaapzak en tent in één. - Forum Wereldfietser

Jas, slaapzak en tent in één.

Kijk hier maar eens,

http://jakpak.com/
Het ziet er leuk uit, en als het goed werkt zou het heerlijk functioneel zijn. Maar ik ben bang dat er heel erg veel compromissen gesloten zijn. De kleurstellingen zijn oke, maar de prijs vind ik voor een jas, slaapzak aan de hoge kant en voor de tent modus vind ik het ook te duur voor wat je krijgt. Alleen die drie in een functie zou iets proberen goed te maken, maar voor mij doet die dat niet denk ik.
Het is helemaal geen tent, maar een bivakzak... :roll:
Het is helemaal geen slaapzak, want er staat niets over de isolatie bij de specs... :roll:

Leuk gadget.
Lijkt interessant...
Maar een wietblad rechts in de menubalk; linken naar een photogallery op Flickr.com; en onderstaande foto waarop je de tent/bivakzak moet zoeken, komen op mij niet professioneel over.

Afbeelding
kroes schreef:Kijk hier maar eens,

http://jakpak.com/
Deze is ook heel charmant :)
Of anders die van GoLite.
En dan de tent die het fietsframe gebruikte als tentstok, al bijna even handig :wink:
Ik moest vroeger al van mijn poncho een "tent" maken... de basis uitrusting was voor 2 dagen: poncho, mummyslaapzak, 1 droog paar sokken, 24 uurs gevechtsrantsoen en een mes. Ik sliep prima, alleen zal dat eerder door vermoeidheid komen.
rvdh schreef:Ik moest vroeger al van mijn poncho een "tent" maken... de basis uitrusting was voor 2 dagen: poncho, mummyslaapzak, 1 droog paar sokken, 24 uurs gevechtsrantsoen en een mes. Ik sliep prima, alleen zal dat eerder door vermoeidheid komen.
Na 72 gevechtrantsoenen kon ik nog steeds niet lekker onder een poncho slapen (ook niet poepen trouwens :wink: ).

Ik wacht nog steeds op het nostalgie moment maar het komt niet, ik slaap toch veel lekkerder in mijn hilleberg met 7cm lucht onder mijn rug dan 1 cm schuim + 3cm water......Tegenwoordig mag ik ook oordopjes in doen misschien help dat ook :wink: