Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nederland - Australie - Forum Wereldfietser

Nederland - Australie

Hallo allemaal,

maandag 5 april begint mijn fietstocht van Nederland naar Australie.
Oorspronkelijk zou ik 1.5 jaar weggaan, maar in overleg met mijn vriendin is dat nu 1 jaar geworden. Ik plan nu tot aan het Baikal-meer te fietsen, om vervolgens via Mongolie 2 a 3 maanden in Noordoost-China te verblijven waar volgens mij nog niet veel fietsen hebben gereden... Daarna het vliegtuig in naar Darwin om via Perth naar Melbourne te fietsen.

Jullie kunnen mijn vorderingen volgen op mijn blog:
http://www.bloggen.be/toon_cycling_to_australia/

Groeten, Toon
hey Toon,

Ik vertrek 3 april en dan vanuit Zuid-Limburg. Duitsland, Tsjechië, Poland, Oekraïne, Rusland, Kazachstan enzovoort.
Wellicht komen wel elkaar tegen. Ik zal je blog in de gaten houden. Zie ook mijn website

klik Sjirk
he Sjirk,

Ik heb je via je site een berichtje gestuurd:-)
SjirkM schreef:hey Toon,

Ik vertrek 3 april en dan vanuit Zuid-Limburg. Duitsland, Tsjechië, Poland, Oekraïne, Rusland, Kazachstan enzovoort.
Wellicht komen wel elkaar tegen. Ik zal je blog in de gaten houden. Zie ook mijn website

klik Sjirk
Ha die Sjirk,

Wat een leuke website heb je gemaakt! Welk programma heb je gebruikt om de site te bouwen?
Zal je reis met plezier blijven volgen.
Maarten W schreef:Welk programma heb je gebruikt om de site te bouwen?
Off-topic: Ik heb de open source CMS joomla! gebruikt. De 1.5 versie is redelijk gebruiksvriendelijk en met wat kleine zetjes in de goede richting en veel avonduren lukt het wel om iets te maken. Zie de website van Dutch joomla.

De blog van Toon ziet er trouwens ook goed uit! Mooie route langs Mongolië, lijkt me fantastisch! Laatst een film van Mongolië gezien. Wat een landschap!

Sjirk