Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fetsdoos bij terugvliegen vanaf Valladolid - Forum Wereldfietser

fetsdoos bij terugvliegen vanaf Valladolid

Hallo,

Ik wil een deel van de Zilverroute fietsen, namelijk van Sevilla naar het noorden en dan vanaf Valladolid met het vliegtuig terug naar Nederland. Dat kan met Ryanair. Ryanair schrijft tergenwoordig voor dat je fiets verpakt MOET zijn in een fietsdoos. Wel, heen vanaf Amsterdam is het geen probleem om een fietsdoos te regelen, maar terug geeft het waarschijnlijk meer problemen. Ik ga er vanuit dat op het vliegveld van Valladolid geen fietsdoos te krijgen is. Weet iemand een oplossing? Heeft iemand deze terugreis al eens gedaan en bijvoorbeeld ervaring met het zoeken naar een fietsdoos (zoals bij een fietsenmaker) in deze plaats?
Alvast bedankt voor je reactie.

Harrie.
Alle karton kun je samenplakken met duck tape. Te halen bij een bouwmarkt o.i.d. In Spanje een ferretaria.
harriewbd schreef:Ryanair schrijft tergenwoordig voor dat je fiets verpakt MOET zijn in een fietsdoos.
Waar staat dat dan? Op de website van Ryanair staat:
"De fiets MOET zijn ingepakt in een beschermende doos of tas."
Dus je kunt gewoon een fietspyjama kopen bij de Halfords of zo en die op reis meenemen. Geen probleem lijkt me.