Additionally, paste this code immediately after the opening tag: tandem naaf duurder - Forum Wereldfietser

tandem naaf duurder

Ik was gisteren in de winkel om te kijken voor een tandem naaf voor de fiets van een kennis, wat blijkt deze naven zijn 45 euro duurder geworden. Weet iemand hier misschien de reden van.

De verkoper had nog een oude 40 gaats liggen voor 165 euro, met sleeprem nu kosten deze liet hij mij zien op de computer, 210 euro

mario
Mesien is hut een ideej om te vermellde welk tybe naav is het nu.
Leon (die zijn taalgebruik probeert aan te passen aan het dalende gemiddelde :roll: )
Als Maastrichtenaar lukt het je niet om Hagenees te praten Leon!

Mots se nie probaeren, doe kenst besser Maastrichs kalle :wink:
Blanche schreef:Als Maastrichtenaar lukt het je niet om Hagenees te praten Leon!
Mots se nie probaeren, doe kenst besser Maastrichs kalle :wink:
Ik een Maastrichtenaar? Nou, euh, NEE!
Leon
Na ja je woont er 8)
Dan ben je toch een beetje, ut?
Blanche,

Jij als Brabantse uit het oostelijke deel van de provincie weet toch wel dat er een groot verschil is tussen de dialecten van Horst aan de Maas en Maastricht?
mario schreef:Ik was gisteren in de winkel om te kijken voor een tandem naaf voor de fiets van een kennis, wat blijkt deze naven zijn 45 euro duurder geworden. Weet iemand hier misschien de reden van.

De verkoper had nog een oude 40 gaats liggen voor 165 euro, met sleeprem nu kosten deze liet hij mij zien op de computer, 210 euro

mario
Tsja, onderdelen worden wel eens duurder. En ik zou zeggen: koop die 'oude' want die zal in technisch opzicht niet of nauwelijks anders zijn dan het allernieuwste model. Houd er wel rekening mee dat sleepremmen niet meer in productie zijn. Ze zijn nog wel bij diverse (web)winkels te koop.