Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wereldfietser verdwenen - Forum Wereldfietser

wereldfietser verdwenen

Dit is minder vrolijk bericht gericht aan alle wereldfietsers.
Mijn broer Harrie Bloemen fietst al zo'n 30 jaar alleen rond de wereld. Onderweg maakt hij foto's en een foto per rolletje heeft hij jaren lang van zich zelf gemaakt ergens waar hij zich op dat moment bevond. Het rolletje stuurde hij dan naar huis en zo konden we hem een beetje volgen. Zo ontdekte ik een enorme hoeveelheid foto's in een kist en daaruit heb de meest in het oog springende uitgezocht en op een webpagina geplaatst.

http://www.fonsbloemen.nl/harrie/ind.html

Afgelopen jaar 2009 is hij rond september plotseling verdwenen. Hij zei zelden waar hij naar toe ging maar dit maal vermoeden we dat hij op weg naar Portugal was waar hij in de laatste 10 jaar steeds de winter verbleef. Zijn laatste kaart kwam vanuit Nancy, Frankrijk en daarna is alle contact verbroken. Zijn verzekering heeft ook niets van hem vernomen en ook zijn bankafschriften zijn sindsdien gestopt. Mogelijk bent u hem ergens tegen gekomen. Wilt u dat dan laten weten?
met vriendelijke groeten
Fons Bloemen
Dat is een triest bericht Fons!
Ik ben moderator van een forum over fietsvideo's van en door Wereldfietsers over heel de wereld. Zie de link onderaan dit bericht. Naast het feit dat daar veel mensen inzitten die momenteel op reis zijn, hebben we ook veel internationale leden. Ik zal aan alle leden een berichtje sturen misschien dat dat wat oplevert.

Misschien is het handig als je je tekst op je site ook in het engels en frans vertaald.
Sterkte!

Blanche
Wat een vervelend bericht Fons.
Misschien is het zinvol om iets meer informatie over je broer Harrie te geven?

Hoe oud is hij, heeft hij bijzondere uiterlijke kenmerken? Op wat voor fiets reist hij? Dat soort dingen doen misschien bij iemand een belletje rinkelen ook wanneer ze je broer niet gesproken hebben.

Sterkte.
Klikerdeklik op de door Fons gegeven link voor antwoord op bijna al je vragen Maarten. :wink:
Wow, een brok in mijn keel. Ik kan me de machteloosheid van Harrie goed voorstellen. Alle sterkte gewenst!

Toch heel veel respect voor Fons. Hij kiest voor vrijheid, waar anderen alleen van dromen. Zonder dit bericht zou ik niet van zijn bestaan geweten hebben.

Martijn
Vreselijk, zo'n gedreven wereldfietser die kan weten wat voor eventuele risico's hij neemt toch verdwenen.... Kan de Interpol ingeschakeld worden?
Ik zal eens kijken of zijn fiets, een Red Bull (type 'Activa Tour' 26" neem ik aan als ik het plaatje goed zie), ergens in Frankrijk via internet te koop is aangeboden. Je weet maar nooit...
Blanche schreef:Klikerdeklik op de door Fons gegeven link voor antwoord op bijna al je vragen Maarten. :wink:
Vanmorgen werkte de link niet Blanche. (Time-out bij oproepen webpagina) Nu wel weer.
beste wereldfietsers
een tijd geleden zette ik een oproep voor mijn verdwenen broer harrie bloemen die sinds afgelopen september 2009 spoorloos verdwenen was. Nou ik heb goed nieuws Hij is terecht! Via de Nederlandse ambassade in Lissabon kreeg ik te horen dat hij een week geleden daar geweest was om een nieuwe pas af te halen. Na wat zoeken hebben ze hem gevonden ergens op een camping in zuid Portugal vanwaar hij ons belde vanavond.
(voorlopig is het) dus eind goed al goed
hartelijk dank voor alle reacties
groeten
Fons Bloemen
Gelukkig! Wat een opluchting! En helemaal voor de familie van Harrie. We weten natuurlijk niet precies wat er allemaal gebeurt is maar regelmatig een berichtje naar de thuisblijvers kan een hoop leed besparen lijkt me...
:?:
Meneer Bloemen schijnt weer verdwenen te zijn...
http://www.fonsbloemen.nl/harrie/ind.html
Tja misschien wilde hij wel helemaal niet gevonden worden de eerste keer.
Blanche schreef:Tja misschien wilde hij wel helemaal niet gevonden worden de eerste keer.
Oftewel:
He found his way by losing it!
Good for him!
Als hij maar doet waar 'ie blij van wordt, dan is het goed...
Rapro schreef:(..)Toch heel veel respect voor Fons. Hij kiest voor vrijheid, waar anderen alleen van dromen.
Vrijheid, vluchten.. wie zal het zeggen.