Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Zo te zien is het een gewone cassette afnemer en niet de NBTIIarnob schreef:@Eric: Duidelijke instructie, maar de uitleg van de werking van de NBTII is wel erg mager ...
Wat heerlijk! Klussen aan een nieuwe, schone en niet vastgecorrodeerde fiets met precies de juiste en handige gereedschappen!Eric Schuijt schreef:En als je hem koopt, kun je zelfs meeklussen met Eric
Waarom moest je vliegen Rutger? Waren alle nachttreinen naar Praag al volgeboekt?Rutger schreef:Ik heb blad nog niet gelezen. Ben benieuwd naar de reacties.
Ik heb zelf het artikel over "fietsen in Tsjechie" geschreven.
Overigens werd alleen de vliegreis van deze tocht gesponsord om maar een misverstand uit de weg te ruimen en betaalde ik zelf voor de kampeerovernachtingen en maaltijden.
Vliegen moest niet, maar wel sneller. Als journalist met heel veel vlieguren per jaar ben ik natuurlijk niet echt milieubewust, maar die discussie wordt ergens anders op dit forum ook gevoerd.keesswart schreef:Waarom moest je vliegen Rutger? Waren alle nachttreinen naar Praag al volgeboekt?Rutger schreef:Ik heb blad nog niet gelezen. Ben benieuwd naar de reacties.
Ik heb zelf het artikel over "fietsen in Tsjechie" geschreven.
Overigens werd alleen de vliegreis van deze tocht gesponsord om maar een misverstand uit de weg te ruimen en betaalde ik zelf voor de kampeerovernachtingen en maaltijden.