Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in Noord Cyprus - Forum Wereldfietser

Fietsen in Noord Cyprus

Ik ben van plan om in mei in Noord (Turks) Cyprus te gaan fietsen. Het valt mij op hoe weinig informatie er bekend is, maar dat maakt het spannender. Ik twijfel echter nog of ik met eigen fiets ga reizen. Is er iemand die bekend is met verhuur van goede (hybride) toerfietsen, in bijv. Kyrenia, Girne of Lefkosa (Nicosia)?

groet,
Mira
Er staat toch wel wat info op de Wiki...
@ Robert Jan
, een link naar de wiki is erg vriendelijk. Maar zo is nog niet duidelijk dat je deze vanaf de WF site kunt benaderen. In het adres staat namelijk .be en zo lijkt het of de WIKI niet van de Wereldfietser is.
@ rijmiep53
De Wiki die Robert-Jan noemt is de Fietsvakantie Wiki. Dit is een opslagplaats voor fietsvakantie-info van de Wereldfietser en de Belgische 'Wereldfietser'; de Vakantiefietser. Alle Wereldfietsers kunnen zelf hun info plaatsen. Je kan hem vinden op de homepage van de Wereldfietser in de menubalk en onderaan de Homepage.

Vul jij hem ook aan als je dadelijk terug bent van Cyprus? Fijne reis!!!
Ik heb vorige jaar diverse fietsenverhuurders op Cyprus gesproken. Zijn voornamelijk Duitsers. Wat zij hadden waren stadsfietsen, mountainbikes en racefietsen, maar geen vakantiefietsen. Neem je eigen fiets mee, want die is (als het goed is) op maat voor jou en dat moet je bij huurfietsen altijd afwachten.