Additionally, paste this code immediately after the opening tag: mooie route in belgie ;bergen op zoom naar eindhoven - Forum Wereldfietser

mooie route in belgie ;bergen op zoom naar eindhoven

Ik ga binnenkort een paar dagen fietsen met mijn zoontje van 7. We nemen de tent en alles mee. de bedoeling is dat we over de zuid-hollandse eilanden naar bergen op zoom rijden en dan een stukje belgie door en eindigen in Veldhoven waar mijn schoonouders wonen.

wie weet een leuke rustige route door belgie? Voorkeur is bos. Onderweg zullen we nog een camping in belgie aandoen, om de volgende dag het laatste stuk te fietsen.

op google maps zie ik wel bos, maar ik weet niet of dit een mooie/leuke route is.
Je wil via de Kalmthoutse Heide naar beneden? Dan doorrijden naar Sint Job in 't Goor - Brecht en bij Sint Lenaarts het kanaal oppikken naar Turnhout. Vandaar richting Lage Mierde, Netersel naar Knegsel - Veldhoven (zo vermijd je Reusel etc.)
Campings in Brecht, Lille, Wechelerzande en boven Turnhout.

Mocht je het fietsen lans een kanaal met zo'n mannetje nog te eng vinden dan kun je erg mooi langs Wouwse plantage, Nispen, Rijsbergen naar Baarle Nassau/Hertog fietsen; dan ben je ook in België geweest ...

En last but not least: ik weet niet of je het Vlaanderen Fietsroute-boekje ergens kunt inzien: dan kun je een deel van de eerste hint beschreven vinden.
Als je via knooppunten wilt kunnen navigeren, is fietsnet.be een mooie site.