Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zondag 21 maart - Rondje Rotterdam # 10 - Forum Wereldfietser

Zondag 21 maart - Rondje Rotterdam # 10

"Hoera het is lente" rondje.

Afbeelding

We gaan op zoek naar sneeuwklokjes, narcissen, crocussen en lammetjes!
Als altijd: verzamelen om 12.00 uur bij de Euromast, rondje fietsen en daarna weer uit eten in een lekker Rotterdams restaurantje. En natuurlijk is er onderweg tijd voor koffie en appelgebak.

Wie gaat er mee? Graag even van te voren doorgeven, zodat we een beetje een idee hebben wie er komt.
We zijn al met zijn 6-en.

Nu maar hopen dat het dan net zo'n heerlijk weer is als vandaag!
dan toch zeker ook door midden-delfland? Van de hele omgeving heb hier de meeste kans op lammetjes. Ze staan er zelfs al btw.

Op verzoek kan ik hier en daar een crocus planten. dan houden we een soort puzzeltocht. Bij een rode links en een blauwe rechts.
geen Midden Delfland dit keer. We gaan op en neer naar Gouda/ Reeuwijkse plassen.

maar ook op deze route mag je natuurlijk bollen gaan planten, leuk idee!
Ha, Zondag de lente in fietsen. Ik heb er zin in, ondanks de mening van O. den Beste, oud-leraar Duitsover de waarde van lente.

tot zondag 12.00 uur onderaan de Euromast.

Sjirk
Hoi Suus,

Ik ga mee, tot 12 uur.

Groetjes Ronald
Sneeuwklokjes, narcissen, crocussen en lammetjes: we hebben ze allemaal gezien! :D

Veel groen vandaag, daarnaast leuke mensen en een heerlijk zonnetje! Afsluitend lekker Thais gegeten en nu thuis op de bank... puff ;-) flink tempo weer vandaag met een straf windje. Kortom: goede training voor alle leuke fietsweekenden die er de komende tijd op de agenda staan!

Het volgende rondje is op zondag 18 april, dan gaan we tussen zeeschepen fietsen!
wat fotootjes:

Suzanne heeft gelijk: er waren krokussen
Afbeelding

Maar ook de snelle fietspaden rond Rotterdam
Afbeelding

en koffie op de markt in Gouda
Afbeelding

hoewel sommigen geen terrasje nodig hadden
Afbeelding

en daardoor the Thai misten....
Afbeelding
Mooie foto's!
Goh jullie hebben beter weer gehad dan Chantal, Ellen en ik met ons rondje Alphen in Brabant en België zo te zien! Wij hebben tot 14.00 uur in de regen gefietst. Maar gelukkig was er het frietkot ende kriek. Leuk om het mee te beleven door de foto's!