Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VERKOCHT - Forum Wereldfietser

VERKOCHT

Ik bied mijn volledige bagageset te koop aan, inclusief bagagedragers.

UPDATE: de volledige tassenset is verkocht, de bagagedragers zijn nog steeds beschikbaar

De set bestaat uit:
-Ortlieb Front Roller Classic zwart, drie jaar oud, weinig gebruikt, tip top staat
-Ortlieb Back Roller Classic zwart, vier jaar oud, dagelijks gebruikt voor woon/werk verkeer, zien er niet splinternieuw uit, maar nog steeds in prima staat
-Ortlieb Rack Pack Classic zwart Medium, vier jaar oud, weinig gebruikt, tip top staat
-Ortlieb Ultimate Classic stuurtas zwart/grijs, twee jaar oud, met inzet voor fototoestel, amper gebruikt, tip top staat
-Tubus Tara voordrager 28'', drie jaar oud, de gebruikelijke verfschade, verder onbeschadigd
-Tubus Cargo achterdrager 28'', vier jaar oud, de gebruikelijke verfschade, verder onbeschadigd

Kortom mooi materiaal, dat nog in prima staat is. Het materiaal is nooit gebruikt om te touren, van langdurige zware belasting is dus nooit sprake geweest. Ik was oorspronkelijk van plan om te gaan touren, maar dit is door omstandigheden niet doorgegaan.
Alles wordt bij voorkeur als set verkocht en afgehaald in de omgeving van Gent. Het lijkt mij vrij omvangrijk om te verzenden, vandaar.

Wie verdere vragen heeft, stel ze gerust.

Reinoud
heb je ook een indicatie hoeveel je wilt gaan ontvangen voor deze mooie verzameling?
Mijn interesse staat en valt ook met de vraagprijs. Op zich ben ik enkel nog op zoek naar het Rack Pack en de voordrager, maar kennissen zijn dan weer opzoek naar fietstassen, dus mogelijk zou ik alles wel overnemen.
Alles samen heb ik zo'n 500 euro betaald voor deze spullen. Ik dacht aan zo'n 300 euro aangezien alles nog in goede tot zeer goede staat is. Maar bieden staat uiteraard vrij.
Reinoud
Ik heb belangstelling voor de tubus voordrager, heb je die nog? zo ja, wat wil je ervoor hebben?

groet, Corine
Hij is voorlopig gereserveerd, maar indien dit nog zou veranderen laat ik het zeker weten.

Reinoud
Hey,

Heb je de achterdrager en de stuurtas soms nog?
hoeveel vraag je voor de bagagedragers?