Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrechtse Heuvelrug - Forum Wereldfietser

Rondje Utrechtse Heuvelrug

Vorig jaar heb ik twee fietsrondjes Zeist georganiseerd en Wouter een rondje Amersfoort. Deze rondjes zijn prima bevallen. Tijd om de draad weer op te pakken, maar ik zou deze keer de organisatie aan iemand anders willen overlaten. Wie pakt de handschoen op? Organiseren kost niet zo heel veel tijd. Kwestie van een datum prikken en een verzamelpunt. Een route verzinnen is niet moeilijk en hier is ook het fietsknooppuntennetwerk.

Groeten,

Rutger
Hoi Rutger,

Heb nog niet eerder meegefietst met de wereldfietser, nog niet zo lang lid, maar ben wel enthousiast over de site, het blad en de activiteiten.

Is een rondje Utrecht of Hilversum ook ok ? IK wil best wat doen....
groeten van Irene
Dat lijkt me geen enkel bezwaar Irene :D.
Hoi Irene,

Nou als je zelf een aktiviteit wil opzetten, is dat super! Hoe meer aktiviteiten hoe beter lijkt me. Vanuit Utrecht of Hilversum is natuurlijk geen enkel bezwaar. Als organisator kan je natuurlijk zelf bepalen wat (route, afstand, snelheid), wanneer (vertrektijd), waar (verzamelpunt) en mogelijkheid tot lunch of diner en evt. max. aantal personen. In ieder geval veel succes en hoop dat je wat gaat organiseren. Mocht je nog wat willen weten, stuur me gerust een pb.

Groeten,

Rutger
Hoi Irene,

Nou als je zelf een aktiviteit wil opzetten, is dat super! Hoe meer aktiviteiten hoe beter lijkt me. Vanuit Utrecht of Hilversum is natuurlijk geen enkel bezwaar. Als organisator kan je natuurlijk zelf bepalen wat (route, afstand, snelheid), wanneer (vertrektijd), waar (verzamelpunt) en mogelijkheid tot lunch of diner en evt. max. aantal personen. In ieder geval veel succes en hoop dat je wat gaat organiseren. Mocht je nog wat willen weten, stuur me gerust een pb.

Groeten,

Rutger
Hoi Irene,

Nou als je zelf een aktiviteit wil opzetten, is dat super! Hoe meer aktiviteiten hoe beter lijkt me. Vanuit Utrecht of Hilversum is natuurlijk geen enkel bezwaar. Als organisator kan je natuurlijk zelf bepalen wat (route, afstand, snelheid), wanneer (vertrektijd), waar (verzamelpunt) en mogelijkheid tot lunch of diner en evt. max. aantal personen. In ieder geval veel succes en hoop dat je wat gaat organiseren. Mocht je nog wat willen weten, stuur me gerust een pb.

Groeten,

Rutger
Nou hier komt ie dan, het rondje Utrechtse Heuvelrug.

Vertrek zondag 4 juli, om 10.00 uur vanaf de voorzijde van Station Amersfoort.

Natuurlijk maakt het inmiddels op het forum besproken Hek de Stichterpad onderdeel uit van de route. We gaan er van uit dat alle wereldfietsers spatborden hebben, dus lopen we geen kans door de boswachter van het fietspad gestuurd te worden. Het pad is recent aangelegd en maakt geen onderdeel uit van knooppunten routes, dus is er lekker rustig.
En we gaan het breedste fietspad van Nederland, nog geen twee maanden oud, ook befietsen.
Afstand: zo'n 80 km. Fiets tempo: rond de 22 km/h.

Laat even weten of we zondag op je moeten wachten voor station Amersfoort.

Tot zondag,

Annie en Wouter
Hoi Annie en Wouter,

Hoop dat jullie een leuk rondje hebben gehad. Ik heb even het fietsen op een zijspoor gezet na mijn val in Montenegro. Zie forumitem "draag altijd een valhelm".

Rutger
Hoi Rutger,

Wij hebben met z'n vijven een mooi en gezellig rondje Heuvelrug gereden.
Veel fietspaden door de bossen, 85 km gefietst en dan ook nog bijna 400 hoogtemeters, dat kan allemaal op de Heuvelrug.

Tot de volgende keer,

Groeten, Annie en Wouter
"Helaas" zat ik in Noorwegen op de fiets, maar anders was ik er zeker bij geweest.
Binnenkort nog een keer?

Anneke
hallo fietsers

Wie gaat er mee een rondje Utrecht, Hilversum of Amersfoort woensdagavond 21 juli. Niet te fanatiek, dus 20 km per uur is prima en onderweg een lekker terrasje. Afstand zo rond de 40 km. Vanaf 19.00 uur vanaf het station
Alleen als het lekker weer is :D

groet Irene