Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [verkocht] Santos Travelmaster 2.6 19 inch frame - Forum Wereldfietser

[verkocht] Santos Travelmaster 2.6 19 inch frame

Santos t.m. 2.6 alu frame
maat: 19 inch
kleur: brons

Net frame, geen grove beschadigingen. Excl. balhoofd.

Vraagprijs:150
Heb je foto's?
nu even niet, maar morgen wel (hoop ik)
Alu of chromo is ook altijd zo'n vraag, en omdat de alu travelmasters een tijdje terug een kortere geometrie gekregen hebben is daar de lengte van het frame ook van belang.
Wim
Wim schreef: en omdat de alu travelmasters een tijdje terug een kortere geometrie gekregen hebben is daar de lengte van het frame ook van belang.
Wim
Dat is geweest nadat de scc01 werd vervangen door de travelmaster. Dat is geloof ik een jaar of 6 geleden geweest. Dit frame is slechts 3 jaar jong en heeft dus de geometrie van de huidige frames.
Dat is niet helemaal waar. Mijn vrouw heeft een ongeveer vijf jaar oude alu Travelmaster 26 en die heeft een langer frame dan de huidige modellen. Ik weet helaas niet wanneer die verandering precies heeft plaatsgevonden. Dus gewoon even meten, was mijn suggestie.
Wim
ok, 5 jaar geleden veranderd.. dat scheelt niet veel, zal misschien ook nog aan de rest-voorraad oude types hebben gelegen. Maar dit frame heeft de huidige geometrie in ieder geval.

Helaas ben ik er niet toe gekomen een foto te maken...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding