Additionally, paste this code immediately after the opening tag: carradice sqr bags - Forum Wereldfietser

carradice sqr bags

ik las tijdens het zoeken naar zo weinig mogelijk materiaal meenmen
iets over fietsbags van carradine
ik ben naar deze site gegaan en inderdaad zij hebben een geweldige
hoeveelheid mogelijkheden,echter deze zaak zit in engeland.
ik kan er niets van vinden waar dit in nederland of belgie verkrijgbaar zou kunnen zijn.
is er iemand die mij kan helpen

m.v.g.
pinky08

ik bedoel natuurlijk het merk carradice
Er is helaas geen importeur in Nederland, en waarschijnlijk ook niet in Belgie. Maar je kunt ze vast rechtstreeks in Engeland bestellen.
Wim
Je kunt ze in de UK bestellen bij SJS.
http://www.sjscycles.co.uk/category.asp ... 8&sfile=1=

Mooi spul wel.

Martijn
@mezelf: beter lezen :oops:

echter deze zaak zit in engeland

Engeland lijkt ver weg maar voor fietsspulletjes bestellen maakt het eigenlijk niet zoveel uit.
Gewoon doen dus.
BikeRadar.com meldt dat ze tegenwoordig met Klickfix Modul system worden geleverd. Dit moet erg betrouwbaar zijn.
Maar blijkbaar betreft dit systeem alleen de 'knijpers' aan de bovenkant. Ik vraag me af in hoeverre het bezwaarlijk is dat er lager op de rug van de tas een haak ontbreekt om de tas tegen de bagagedrager te laten hangen. Iemand enig idee?

Het cotton duck materiaal (*) heeft een 'hoge' spatwaterdicht. Maar bij zware regenval, kan de tasinhoud wel nat worden.

(*) Zal dat een soort van katoen zijn?

Afbeelding
Het is heel dik katoen dat met was geimpregneerd is.
Wim
cycle maniac schreef:BikeRadar.com meldt dat ze tegenwoordig met Klickfix Modul system worden geleverd. Dit moet erg betrouwbaar zijn.
Maar blijkbaar betreft dit systeem alleen de 'knijpers' aan de bovenkant.
Afbeelding
Niet fietsende fotografen zijn altijd heel goed in het fout fotograferen van producten (voorvorken achterste voren, dragers op de kop enz) Hier zijn ze vergeten de onderste borglip op de rail te schuiven
Duidelijk! Ik zie dat op Carradice.co.uk de haak/borglip op de rug van de tas wel goed te zien is.