Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 14 maart - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 14 maart

Beste mensen,

Het volgende rondje Groningen zal op 14 maart as. plaatsvinden. Er is besloten om de toekomstige rondjes op elke 2e zondag van de maand te laten plaatsvinden. Zo kan iedereen alle data alvast in de agenda zetten. De invulling staat open voor suggesties en zal via het forum worden besproken. We hopen op veel reacties en suggesties.
Voor zondag 14 maart staat opnieuw het rondje van Marten gepland met koffie en koek in Kiel Windeweer.
Tot ziens op 14 maart om 10.00 uur bij het "Peerd" voor het station.

Groet,
Ineke
Een tip voor degenen die eens mee willen met het Rondje Groningen en goedkoop met de trein willen reizen, pak je kans op 14 maart!

Op 10 maart begint de Boekenweek, krijg je bij aankoop van een bepaald bedrag aan boeken het Boekenweekgeschenk. Op zondag 14 maart mag je op vertoon van het Boekenweekgeschenk gratis met de trein. Uiteraard moet je wel een kaartje voor je fiets kopen.

Annita
Goede tip Anita! Dat wordt vast een super opkomst. Indien nodig kunnen we de NS vragen extra treinen in te zetten.

Ineke
Kijk, dan kan ik wel weer :P en dus zal ik van de partij zijn. De hogere temperaturen komen er weer aan dus dat wordt knallen met die handel! :D
Helaas heb ik a.s. zondag een driedubbelle boeking in de agenda staan en Rondje Groningen staat op de 3e plaats :cry:

Iedereen veel plezier en ik hoop er in april weer bij te kunnen zijn.
Bij mij staat het nog steeds bovenaan, maar het hangt wel van het weer af. Gisteren was het hier en daar nog knap glad.
Wim
IJs en weder dienende ben ik van de partij.

groet, Jaap
Wim schreef:Bij mij staat het nog steeds bovenaan, maar het hangt wel van het weer af. Gisteren was het hier en daar nog knap glad.
Wim
Zaterdag was het pad hier naar de achteringang een van de glibberigste high-lights van de tocht, en dat is vandaag al aardig dooi
Marten,
Is de tocht die je hebt uitgestippeld geschikt voor 32 mm bandjes?
Wim
Wim schreef:Marten,
Is de tocht die je hebt uitgestippeld geschikt voor 32 mm bandjes?
Wim
Ik heb hem alleen nog maar gereden met fixed wheel en 28mm Grandbois ;) (maar wel met spatborden!)
Spatborden zitten er op.
Wim
De teletekst 704 meldt voor 14 maart 25 % kans op zon, 65 % kans op regen, max. temp. 8 graden, wind NW 3. Gaat het door?
Het lijkt me wat vroeg dat nu te beslissen.
Wim
Martin E. van Doornik schreef:De teletekst 704 meldt voor 14 maart 25 % kans op zon, 65 % kans op regen, max. temp. 8 graden, wind NW 3. Gaat het door?
Het rondje is ~60 km en begint bij het hoofdstation in Groningen. Het weer in de Bilt is daarop dus niet van toepassing. De route biedt uitzicht op zeker 10 windmolens en windmotoren
Er bestaat geen slecht weer alleen slechte kleding. We zijn toch geen watjes heren? Iedereen in Nederland heeft immers een regenpak?? Weet je wat mij opvalt? Dat de heren bij de geringste kans op regen al hun twijfels hebben en ik heb nog geen enkele reactie van een dame kunnen ontdekken over afwezigheid bij regen. Wij dames laten het natuurlijk ook niet afweten, want dan is er geen koek bij de koffie. Nou ja hoe minder heren hoe meer koek voor de dames!!
Tot zondag.

Ineke
sta die zondag op de skies in frankrijk met hopelijk een zonnetje...

volgende hoop ik wel van de partij te zijn..
m-gineering schreef:De route biedt uitzicht op zeker 10 windmolens en windmotoren
Zoals deze? Zie de naam onder de bovenste foto.

http://www.molendatabase.nl/nederland/m ... ummer=1279
Dag Ineke,

Je kunt inderdaad wel eindeloos door blijven mailen over het weer of weet ik wat voor calamiteiten nog meer.
Laten we gewoon aantonen dat we fietsers zijn en ons niet laten weerhouden door wat mogelijk allemaal van boven op ons neer kan dwalen!
Rianne en ik zijn van de partij, ik hoop wel dat Marten nog wat van zijn lekkere speculaas voor ons in voorraad heeft!

Tot zondag,
Jan van den Berg
Ook ik heb er zin in.
Wim
Martin E. van Doornik schreef:De teletekst 704 meldt voor 14 maart 25 % kans op zon, 65 % kans op regen, max. temp. 8 graden, wind NW 3. Gaat het door?
Vanmorgen stond de regenkans voor zondag op 75 % en nu vanavond op 55 % en ik hoop maar dat die verder zakt.... :wink: