Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 's nachts hotel vinden in la paz bolivia? - Forum Wereldfietser

's nachts hotel vinden in la paz bolivia?

Dag,
Ik kom eind juni 's nachts om 1.30 aan in La Paz met het vliegtuig en de fiets.
Heeft iemand ervaring of je dan met een taxi/ busje naar een hotel gebracht kunt worden?
Ervaring met een hotel dat 's nachts open is?

alvast bedankt voor je antwoord
Erik Veenstra
erikfiets@live.com
Ik zat in een hostal/hotel aan Socabaya, tegenover Palacio del Gobierno en naast Museo Nacional de Etnografia y Folklore‎. Die zouden daar volgens mij geen problemen mee moeten hebben. Kan wel iets van 60 Bolivianos ofzo zijn hoor, per nacht voor één persoon. Ik zal nog even nakijken hoe die heette.

Taxi's zijn er altijd bij het vliegveld zo lang er vliegtuigen aankomen. Geld wisselen op het vliegveld is trouwens wel relatief duur, zoals gebruikelijk.
Misschien van te voren een hotel reserveren en je af laten halen? Er zijn vast hotels die dat bieden.
De hotels in Bolivia zijn het gewend dat mensen erg laat of juist erg vroeg aankloppen.
Dit komt omdat de meeste lange afstandsbussen vrijwel alleen s'nachts reizen. Wij zaten destijds in een hotel bij het busstation dat ook erg laat nog opendeed. Helaas weet ik geen naam meer. En inderdaad wil je op zeker gaan dan kan je een hotel van te voren bellen of mailen en je af laten halen is ook een optie met veel zekerheid.

Goede reis!

Blanche
Hotel Torino was het. Er zit ook een café bij. Toen (april) was het vrij rustig, maar misschien is het vrij vol in een ander seizoen.