Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Den Haag zaterdag 3 april - Forum Wereldfietser

rondje Den Haag zaterdag 3 april

Hallo allemaal,

Op zaterdag 3 april organiseer ik een rondje Den Haag. Snel gemaakt ziet de voorlopige route er als volgt uit:

Start Den Haag CS 12:00 uur. Door het Haagse bos naar Scheveningen, langs de kust naar Ockenburg, daarna fietsen wij een route door midden Delfland;

Nummers: 3-2-7-13-47-48-26-54 (koffie en en gebak in Het Woud) 55-32-31 29-28-23-18-19-21-9-6-3 weer in ockenburg en weer terug naar Den Haag CS.

via de nummers is het ongeveer 42 km daar komt nog bij de gefietste km van CS naar nummer 3. IK zal de route eerst zelf fietsen, maar ga uit van ongeveer 75 km. Het woud is de kleinste gemeente van Nederland. Dus heel gezellig fietsen door mooie polders.

Jullie horen nog van mij. Laat even horen of jullie zin hebben om mee te gaan.

PS. Bij de vorige tocht die Blanche organiseerde gingen stemmen op om wat te eten. Eventueel kunnen wij chinezen. Vlak bij CS zit een goede chinees waar je voor weinig geld kunt eten. IK hoorde wel dat er vorige week door de belasting dienst een inval is gedaan, dus ik weet niet hoe de prijzen nu liggen.

Anders halen wij wat en eten bij mij thuis. Wel de kosten delen natuurlijk.

mario
Hoi Mario,
Klinkt goed :D. Ik ben graag weer van de partij!
Groetjes Karlijne
Hoi Mario & Crew,

volgens mijn geheime bron is er morgen een illegaal rondje den haag we verzamelen 13.35 bij info balie van c.d.

komt allen verrassings tripje.

hopelijk zon, en misschien meer fietsers met kids.

Happy Vibes

David
Hoi Mario,

Gaat je rondje volgend weekend nog door?
Als er mensen zijn en als het weer goed is wel.

Mario
mario schreef:Als er mensen zijn en als het weer goed is wel.

Mario
Volgens mij hebben er al 3 mensen interesse. Tel jezelf daarbij dan zit je op 4.
Is dat genoeg?
Ja hoor. Ik zie jullie zaterdag 12:00 uur.

Mario

PS ik zal voor die tijd proberen om de route te rijden om te kijken of alles naar wens gaat.
Hoi Mario, ik ga graag mee, ik ben er om 12.00 waar sta, je weer voor CS?

ps ik ga met de aanhanger mee tot Ockenburg/Kijkduin okidoki?

Groet

David
Samson,

Het gaat helaas niet door. Er waren al weinig mensen. Die hebben zich wegens ziekte afgemeld.

Daarnaast zou het ook slecht weer worden. Jij wilde alleen mee fietsen tot Ockenburg, dat is ongeveer 20 km.

Daarnaast is vanavond mijn alu fiets gevallen, en is mijn balhoofd beschadigd. Mijn vork, zit nu muur vast in het frame. Moet nu een ander frame kopen en de geveerde vork er uit snijden.

mario