Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe fiets, trek 500 - Forum Wereldfietser

Nieuwe fiets, trek 500

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe fiets en heb mijn oog laten vallen op een TREK T500. Kan iemand mij hier wat meer vertellen/ervaringen over deze fiets of heeft iemand een andere suggestie?
Ik ben een beginnende fietser en wil actief gaan fietsen, geen wereldreizen maken maar gewoon in het weekend er lekker op uit gaan. Kan ik beter een fiets met open of dichte kettingkast nemen?
BenK schreef:Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe fiets en heb mijn oog laten vallen op een TREK T500.
Lees eerst dit: http://wiki.devakantiefietser.be/index.php/Fiets
Kom terug als je wat meer gerichte vragen hebt.
Leon
Ik heb hierover laatst een groot stuk geschreven dat ergens op de site moet staan, maar helaas niet erg zichtbaar. Op de fiets en wandelbeurs geef ik er ook lezingen over.
Wim
Wim schreef:Ik heb hierover laatst een groot stuk geschreven dat ergens op de site moet staan, maar helaas niet erg zichtbaar.
Het artikel van Wim kan je hier terugvinden.
Het is op deze site te vinden en wel na een lange zoektocht: klik op Activiteiten, dan op Verslagen (dat moet je weten, want die knop is inderdaad praktisch onzichtbaar), en vervolgens bij Wereldfietsbeurs één van de downloads.