Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 1-3: idworx avond met Gerrit Gaastra bij De Vakantiefietser - Forum Wereldfietser

1-3: idworx avond met Gerrit Gaastra bij De Vakantiefietser

Op maandagavond 1 maart komt Gerrit Gaastra weer naar Amsterdam.

Gerrit Gaastra weet als geen ander hoe hij goede fietsen moet ontwerpen.
Geen wonder, want hij is 3e generatie fietsenbouwer; Opa richtte Batavus op, Pa en Ma zijn begonnen met Koga Miyata en Gerrit met het topmerk idworx.
Tijdens deze maandagavond hoor je alle ins en outs en zul je onder de indruk zijn van Gerrits gedrevenheid, kennis en passie.

Aanmelden via: http://www.vakantiefietser.nl/agenda-cursussen/

Oh ja, het interview dat ik met zijn vader heb gehouden voor ons tijdschrift, kun je hier nalezen:
De Vakantiefietser schreef:hij is 3e generatie fietsenbouwer; Opa richtte Batavus op, Pa en Ma zijn begonnen met Koga Miyata en Gerrit met het topmerk idworx.
Dus een idworx is niets meer dan een doorontwikkeling van een veredelde Batavus? :lol:
De avond is vol.
Gerrit was afgelopen maandag ziek. Voor degenen die ik niet heb kunnen bereiken en die toch zijn gekomen, heb ik een bijna avondvullend programma gehouden :lol:

Gerrit komt maandagavond de 8e maart en er zijn een paar plaatsen vrijgekomen. Dus je kan je weer aanmelden. Tot het vol is.