Kom eind deze maand naar de fiets en wandelbeurs!
http://www.fietsenwandelbeurs.nl/fbthemagps.htm
Kan je het horen van ervaringsdeskundigen.
John.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Een simpel antwoord op de vraag is naar mijn besteweten een Garmin GPSMap 60CSX. Ik heb een CX en ik vind die heel goed. Ik ken niet alle merken en types, maar van deze gaat de batterij lang(min. 20, misschien wel 25 uur) mee, goed zicht op het beeld, hij is compact en je kunt er goed een route op rijden waarbij je ook nog kunt inzoomen op de omgeving. De prijs-kwaliteitverhouding is goed.robrijen schreef:Wat is de meest ideale GPS om mee te nemen op een tourtje Basel-Tilburg?
Personal Navigation Assistant. Ook bekend als TomTom, maar dat is 1 enkel merk. PNA slaat op alle routeplanners, dus ook de andere merken. Vergelijk PDA.De tovenaar schreef:Wat is een pna? Bedoel je een smartphone?
Daar staat ook veel over in dit topic: http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 21&t=11883
Wat moet je met een online routeplanner als je in het buitenland fietst en/of geen bereik hebt? Om maar te zwijgen over de kosten van de verbinding. Hoe zit het met de waterdichtheid, schokbestendigheid en batterijverbruik van je toestel? En de afleesbaarheid van het scherm?
Mijn Oregon 300 sluit ik sinds een tijdje aan op de Zzing. De batterijen laden (helaas) niet maar de backlight van het scherm blijft wel permanent aan. Dat scheelt nogal in de leesbaarheid!Walter B. schreef:Ik ben zelf tevreden met de Garmin Oregon 400t, het nieuwe type Oregon schijnt een beter leesbaar scherm te hebben. Nadeel, volgens mij kan je de NiMh cellen niet via de USB van je GPS opladen. Dus de 2 penlites moet je apart opladen. Wel makkelijk als je tijdens het fietsen een oplader in je USB van je GPS kan prikken. Niet echt een groot probleem met het oog op Zzing, Pedal Power + en andere opladers
gr Walter
Ai, ik heb er anderhalf jaar geleden nog bijna het dubbele voor betaald.Andreas schreef:Globetrotter in Keulen heeft een aanbieding voor de Garmin Colorado 300: 199,- EUR. Ik ben er vandaag toevallig geweest. Ze hadden er nog vijf. Misschien voor iemand interessant...