Regen die met bakken uit de hemel valt...
Verkleumde vingers bij het plakken van een band...
..en dan 's avonds in een tentje dicht tegen elkaar aan kruipen?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Waarom zou je met een kaart niet ongestoord kunnen rijden?robrijen schreef:1. Het rijden met een GPS zodat je ongestoord van je omgeving kan genieten?
Ik ben nu toch wel heel benieuwd welke GPS jij hebt. Lijkt me een wel heel erg bepalend en sturend model .Leo van Lierop schreef:Waarom zou je met een kaart niet ongestoord kunnen rijden?robrijen schreef:1. Het rijden met een GPS zodat je ongestoord van je omgeving kan genieten?
Je raad het al, ik ga voor 2. Ik wil vrij zijn in het bepalen van mijn route. Vaak maak ik de definitieve route pas s'avonds voor het slapen gaan. Ook wil ik hem onderweg nog wel eens aanpassen.
Wat er voor handen is, Michelin, Ordnance Survey, ADFC, Geocart, Kummerly+Frey.....ankeric schreef:Ik ben nu toch wel heel benieuwd welke GPS jij hebt. Lijkt me een wel heel erg bepalend en sturend model .Leo van Lierop schreef:Waarom zou je met een kaart niet ongestoord kunnen rijden?robrijen schreef:1. Het rijden met een GPS zodat je ongestoord van je omgeving kan genieten?
Je raad het al, ik ga voor 2. Ik wil vrij zijn in het bepalen van mijn route. Vaak maak ik de definitieve route pas s'avonds voor het slapen gaan. Ook wil ik hem onderweg nog wel eens aanpassen.
Gelukkig hebben wij een beter merk/model/type GPS .
Tot een jaar geleden beschouwde ik mezelf als een kaartfreak en was ik wars van overbodige electronica . Totdat een opdrachtgever mij verplichtte tot het leveren van gps-tracks . Sindsdien maak ik geen fiets-, wandel-, schaats- of langlauftocht meer zonder gps .robrijen schreef:Wat bepaalt nu de charme van je fietstocht?
1. Het rijden met een GPS zodat je ongestoord van je omgeving kan genieten?
2. Het rijden met een kaart/routebeschrijving zodat je het avontuurlijke gevoel krijgt?
3. Of nog anders?
Wat is jullie idee?
groetjes, Rob.
Ik zou hier nog aan willen toevoegen:keesswart schreef:C. De napret:
- bekijken en optimaliseren van de gemaakte foto’s
- bekijken en optimaliseren van de gemaakte gps-tracks incl. hoogteprofielen
- koesteren van de herinneringen aan de gemaakte tocht