Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, 3 maart 2010 - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, 3 maart 2010

Iedere eerste woensdagavond van de maand fietsen we een 'Rondje Amsterdam'. Vertrek om 19.00 uur vanaf de Berlagebrug (t.o. FEBO).

We fietsen in een rustig tempo over fietspaden en auto-luwe wegen in Amsterdam en omgeving. De route ligt niet vast en je eigen inbreng wordt gewaardeerd. Bij grote tempoverschillen splitsen we de groep. Onderweg of na afloop drinken we gezellig nog wat samen. Tussen 21.00 en 22.00 uur zijn we weer terug. Iedereen is van harte welkom. Aanmelden vooraf is niet nodig. Denk aan verlichting en opvallende kleding.

Noteer alvast de volgende Rondjes in je agenda: 3 maart, 7 april, 5 mei. 2 juni en 6 juli, 4 augustus. Tot nu toe waren de weersomstandigheden nog nooit een spelbreker. Kijk ook eens op het forum voor onze belevenissen bij eerdere Rondjes Amsterdam.

Tot ziens.
Koert Schouten
Ik was er net bij en het was heel leuk en gezellig, met z'n drieën!
Een lekker temperatuurtje, een zonnetje en jawel, ook voorzichtichtig de eerste knoppen die uitkomen. Dat wakkert de fietskriebels wel heel erg aan.
Vanavond voor het eerst weer vertrek bij daglicht na een 'echte'lange winter.
Tot vanavond, 19.00 uur Berlagebrug.
Goed dat je het even meldde, Koert. Ik ga erbij zijn!
Tot vanavond!
Zullen we een rondje Waterland doen?
Of misschien de Amsterdamse havengebied weer eens aandoen?

James
Vanavond ging het Rondje door Waterland: Zunderdorp, Broek in Waterland, Ransdorp en Durgerdam. Vrijwel windstil en onder een inktzwarte sterrenhemel reden we over de fietspaden en B-weggetjes van dit unieke polderland. In 'de Witte Swaen' werd gestopt voor een tankbeurt. Genieten dus.
Wil je een Rondje Amsterdam meefietsen? De eerstvolgende mogelijkheid is 7 april.
Afbeelding
In Groningen sneeuwt het weer... Ik ben benieuwd hoe het over een week is, als wij ons geplande rondje hebben.
Wim