Additionally, paste this code immediately after the opening tag: QMR haken vaude - Forum Wereldfietser

QMR haken vaude

Hallo,

Ik heb sinds enige tijd de Vaude Roadmaster front die moet gaan passen op de cordo voordrager. Het probleem is dat er tussen de haken en de bagagedrager speling zit. De tassen hebben oranje haken en volgens B4T kunnen daar geen andere opvulstukjes voor gebruikt worden. De overige opvulstukjes zijn voor doorsnedes van 0.8 cm en 1 cm (denk dat ik die van 0.8 nodig heb)

Nou is mijn vraag: Klopt dit verhaal hierboven of is er ergens een fout ingeslopen en kan ik de andere opvulstukjes wel gebruiken om de haken zo volledig passend te maken?

En mocht dat verhaal kloppen, is er nog een andere methode om er voor te zorgen dat die haken goed passen? Of is dat niet zo heel erg belangrijk?

gr Paul
Ik vind het vrij leuk om over keienpaden te fietsen. Op m'n gemakje, dus veel hele dagen stuiteren over de paden. Ik heb daarmee nog geen problemen gemerkt met mijn tassen die absoluut niet aansluiten.

Je zou anders tape om te dragers kunnen doen. Dat zie ik bezorgde mensen weleens doen.