Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De CNL naar Wenen en Milaan rijden sinds het ingaan van de nieuwe dienstegeling in december niet meer.bikelike schreef:Is dat zo? Ik vroeg dit laatst in hun vestiging in Amsterdam en de medewerker zei dat hij minder rijdt, maar nog wel.
Je kunt via Muenchen, maar dan moet met een regionaal treintje naar Salzburg en daar kun je overstappen op een Intercity naar Wenen (wel reserveren voor de fiets!). Het station van Salzburg is dringend aan renovatie toe en het is daar vervelend overstappen met een bepakte fiets: trappetje af, trappetje op.Sylv schreef:Je kan ook via munchen met CNL en vandaar naar milaan of wenen.
oeps had ik al geschreven...
Overigens kun je aansluitend op de CNL van Amsterdam naar Muenchen wel rechtstreeks naar Villach en Klagenfurt. Je bent dan vlakbij Slovenie!bikelike schreef:Ik snap er eerlijk gezegd ook geen sikkepit van. CNL is een groot succes, maar ze schrappen bestemmingen. Je zou toch eerder uitbreiding verwachten, al was het maar binnen het seizoen.
Bert, kun je niet eens achterhalen hoe dat nou zit??
Ooit was er een directe trein van Duisburg naar Rijeka (Urlaubsexpress). Afgezien van het feit dat het binnen- en uitrijden van Rijeka (Kroatië) nogal kuch- en hachelijk is, is het een mooi startpunt voor fietsreizen. Een paar jaar geleden werd de mogelijkheid om fietsen mee te nemen (een schattig deeltje in de trein waar 6 fietsen konden hangen) geschrapt, nu is die hele trein niet meer te vinden.
Toch maar weer vliegen... Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor zo ver ik kan lezen blijven de lijnen naar Munchen/Zurich gewoon bestaan.Sylv schreef:Via een andere site las ik dat de Citynight Line stopt het einde van het jaar om vanuit Nederland te rijden. Heeft iemand anders dit al gehoord of is dit totale onzin.Of geldt dit alleen voor de winterperiode?
sylv