Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Alternatief rondje Groningen 17 januari - Forum Wereldfietser

Alternatief rondje Groningen 17 januari

Beste Mensen,

Allereerst een Gelukkig Nieuwjaar!
De weergoden lijken ons deze keer minder gunstig gezind en ziet het er naar uit dat we plan B uit de kast moeten halen.
Omdat het afgelopen weekend de winterse weersomstandigheden niet meewerkten om vanuit het noorden van het land naar Utrecht af te reizen voor de nieuwjaarsbijeenkomst,
bieden wij (bij voldoende belangstelling) zondag 17 januari van 13 .00 uur tot.......??? "Open Huis" voor alle leden van "De Wereldfietser" uit Noord-Nederland. Wij zorgen voor koffie, thee en koek. Heb je trek in iets anders??...... neem gerust wat mee. Ook fotoboeken en materiaal voor een ineresstante lezing zijn welkom.
Laat het even weten.
Tot ziens!!!!

Ineke Valster/Ronald Nihot
Goldbergsingel 45 9351CL Leek Tel: 0594-518316
ineke valster schreef:Beste Mensen,
De weergoden lijken ons deze keer minder gunstig gezind en ziet het er naar uit dat we plan B uit de kast moeten halen.
Lijkt me inderdaad de verstandigste optie het rondje uit te stellen. Hebben we al een reservedatum voor plan A-2.1?
Ineke en Ronald.

Lijkt me inderdaad het beste om plan B uit de kast te trekken.
Leuk dat je je gastvrijheid beschikbaar stelt. Van die uitnodiging maken we graag gebruik. Saskia is op het moment wat grieperig dus het is even afwachten hoe ze zondag is maar anders kom ik alleen.

Ik heb wat fotoboeken van verschillende fietsreisjes. Die zal ik meenemen voor eventueel belangstellenden. Tenminste als er voldoende belangstelling is om het door te laten gaan.
Dag Ineke en Ronald,
goed idee om zo 2010 te starten. Ik ben van plan erbij te zijn.
tot dan en groet,
emmy bremer
Hoi Hoi,

Mooi idee, aangezien ik toch ook weer mijn bedenkingen had over een eventuele fietstocht (glibberpartij) komt het ook wel goed uit.

Ik ben van plan om er komende zondag te zijn. Ook ben ik van plan om vanaf Centraal te gaan fietsen (die hoofdpaden zullen wel schoon zijn verwacht ik). Zijn er nog liefhebbers voor een wijntje of een andere (evt. alcoholische) versnapering?

gr Paul
Ineke en Ronald,

Ook wij komen met 2 personen, lijkt me leuk om gezamenlijk naar foto's, reisverslagen etc te kijken.
We nemen wel wat lekkers mee!

vriendelijke groet,
Jan van den Berg
Dat gaat gezellig worden!! Gezien de positieve reacties, wil ik nog een klein ideetje toevoegen. Er is hier in Leek een Chinees restaurant met een buffet op zondagen. Voor E. 12,- of 13,- kun je je helemaal vol eten. Kunnen we op de dag zelf ook nog wel beslissen. Net zoals een nieuwe datum voor het rondje van Marten.

Paul, lijkt me een goed idee om vanuit Groningen te fietsen. Komen wij jullie op de fiets ophalen om 12.00 uur. De doorgaande wegen zijn nu goed te befietsen. Mocht het echt hondenweer zijn, dan kunnen wij max 6 personen vanaf het station ophalen met de auto en ook weer terugbrengen. Misschien kan er onderling "gecarpooled" worden?!!
Het wordt ongetwijfeld een leuke middag!!

Tot zondag!
Ineke
Dag Ineke en Ronald,

Een mooi initiatief zo'n "armchair travelling" bijeenkomst als alternatief voor
een rondje glij en glibber.
Ik laat echter verstek gaan en wens jullie een fijne middag toe.
Met vriendelijke groet,
René
Wij kunnen 2 a 3 mensen meenemen vanuit het Noorden.
Of oppikken bij het station.
Co en Paulus komen ook en daar poolen wij mee. We hebben dus geen plaats meer beschikbaar in de auto. :(
Zoals ik het nu bekijk is het morgen redelijk weer, met kans op een bui. Ik neem de trein van 11.22 uit Winschoten en dan zal ik rond een uur of 12 bij het Peerd van Ome Loeks zijn.
Hoi Paul,
Er ligt op it moment nog sneeuw in de straten en dat zal in natte drap veranderen omdat het nu al dooit. Wil je toch fietsen? Ik denk dat ik wel zin heb in fietsen, maar daarvan afzie, omdat ik geen zijn heb in het overmijdelijke schoonmaken van mijn fiets na afloop. Laat nog even weten of je op de fiets komt, of dat we je moeten oppikken bij het station met de auto.
Tot straks,
Ineke
Hallo Ineke,

Je hebt gelijk, hoezeer het mij ook lokt, ik heb idd geen zin om mijn fiets na afloop meteen te moeten afspoelen en schoonmaken. Dan mag je me wel van het station komen afhalen, moet ik dan ook een trein later nemen of niet? (trein van 12.22)

gr Paul
Beste mensen,

Allemaal bedankt voor de gezelliheid!! We hebben genoten van dit alternatieve rondje, maar hopen dat we volgende maand weer gewoon een rondje kunnen fietsen.
Binnenkort zal daarover een bericht komen met de exacte datum, dus kijk af en toe even op dit forum.
Nogmaals bedankt en tot in februari.

Groeten,
Ineke en Ronald.