In voorbereiding voor het komend fietsvakantieseizoen kan een nieuwe tent niet ontbreken. Ik zat te denken aan een zelfdragende tent, eentje waarbij de haringen alleen dienen om wegwaaien te voorkomen. Een zelfdragende tent lijkt me gemakkelijk te drogen, want je tilt de tent op en draait hem zo in de zon om te drogen. En een zelfdragende tent lijkt me gemakkelijk op te zetten in geval van een stenige ondergrond, alwaar je alleen met heel veel moeite een haring in de grond krijgt.
Momenteel heb ik al sinds lange tijd de Exped Orion (EUR426) in gedachten. Maar alvorens ik tot definitieve aanschaf overga zou ik jullie willen vragen: 1) of bovengenoemde voordelen tov zelfdragend wel legitiem zijn en 2) of er nog andere goede zelfdragende 2 persoonstenten het overwegen waard zijn.
vrgrt
AB
Momenteel heb ik al sinds lange tijd de Exped Orion (EUR426) in gedachten. Maar alvorens ik tot definitieve aanschaf overga zou ik jullie willen vragen: 1) of bovengenoemde voordelen tov zelfdragend wel legitiem zijn en 2) of er nog andere goede zelfdragende 2 persoonstenten het overwegen waard zijn.
vrgrt
AB