Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zes wereldfietsers in Thailand, Laos en Cambodja - Forum Wereldfietser

Zes wereldfietsers in Thailand, Laos en Cambodja

Ik kreeg bericht dat Harm, Rene, Nel, Anita (met een N), Gaele en Roel zijn aangekomen op het Bolavenplateau in Laos. Ze hebben het erg heet gehad met 36 graden, maar op het plateau is het gelukkig koeler. Alles gaat goed en het Beerlao smaakt uitstekend!
36 graden....dat staat in schril contrast met hiero Bert. Je bent een bevoorrecht mens.
Op vele wegen rondom mijn dorp ontstaan momenteel sneeuwduinen van 20-40 cm op de weg, zodat deze niet meer berijdbaar zijn. Temperatuur -2 graden(gevoelstemp. -5-8 graden). :cry:
Veel plezier verder in ZO-Azië. :wink:
DriesBa schreef:36 graden....dat staat in schril contrast met hiero Bert. Je bent een bevoorrecht mens.
Op vele wegen rondom mijn dorp ontstaan momenteel sneeuwduinen van 20-40 cm op de weg, zodat deze niet meer berijdbaar zijn. Temperatuur -2 graden(gevoelstemp. -5-8 graden). :cry:
Veel plezier verder in ZO-Azië. :wink:

Helaas Dries,

Ik ben in Amsterdam. Ik ben als sinds 18 december terug uit Thailand en kwam meteen in de sneeuw terecht. :cry: :cry: :cry: Ik geef nu alleen een bericht door van de zes gelukkigen.
Wat een stelletje mazzelaars. Ik ben op eerste Kerstdag 's avonds terug gekomen in Nederland na een weekje Buenos Aires, Argentinië. Daar totaal geen kerstgevoel, en dan ineens in de sneeuw...

Ik hoop voor de 6 gelukkigen dat ze voorlopig nog even in het Verre (en met name: warme) Oosten mogen verblijven! :wink: We zullen morgen een extra champagne op/voor jullie drinken! :D
Ja heerlijk daar op het Boloven plateau, ik was er vorige winter ook. :D
Bij ons in de bollenstreek was het gisteravond wel anders , we hadden namelijk een flinke stroomstoring die bij ons pas vannacht om 02.15 was opgelost, de temperatuur was inmiddels gezakt tot 15,5 gr C :evil:
Gelukkig hebben we met veel wijn bij de buren voor de open haard gezeten :lol:
dik5 schreef:Ja heerlijk daar op het Boloven plateau, ik was er vorige winter ook. :D
Bij ons in de bollenstreek was het gisteravond wel anders , we hadden namelijk een flinke stroomstoring die bij ons pas vannacht om 02.15 was opgelost, de temperatuur was inmiddels gezakt tot 15,5 gr C :evil:
Gelukkig hebben we met veel wijn bij de buren voor de open haard gezeten :lol:
Wij kwamen na elven gisteravond banuit bennebroek gefietst, prachtige donkere wereld. :wink:

Ik zou niet graag met het stelletje mazzelaars willen ruilen, ik vind dit een Superwinter!
Onwijs veel zin in de wintertrektocht.
Maar aan allen daar in Laos, Fijne reis gewenst!!!
Ha die Bert hier vanuit Khong island nog steeds erg warm vandaag met een paar man/vrouw vanuit Champacsak naar dit toch heel erg mooi eiland gevaren , ja de fietsen waren aan een rustdagje toe ,ik bedoel maar !! het is vakantie toch Roel en Gaele dachten daar anders over en hebben de 105 km me de fiets gedaan ,de boot tocht is trouwens een aanrader !! net gegeten en natuurlijk lao-bier niks mis mee ..morgen door naar don khong een volgend eiland en daar een rustdagje nu voor onszelf niet voor de fietsen dus !! groetjes uit laos, rene
Beste Aziegangers,

Vanuit Chili kunnen we nu ook jullie reis volgen. Altijd leuk om te horen hoe het anderen vergaat op reis. Wij gaan geleidelijk onze laatste weken in en genieten volop van een Zwitserland-achtig deel van Chili.
In het begin van onze vakantie hadden wij ook temperaturen van 36 graden. Als je net uit de kou komt is dat toch even wennen.

Veel plezier met jullie reis.

Lauran en Hetty
ha daar hier vanuit kratie ,vandaag een stukje gesmokkeld 143 km is te veel van het goede ,we zijn wezen bussen !! cambodja binnen fietsend was een rare gewaarwording aan weerszijde van de weg stond de boel in de fik ,landbouwrijp maken heet dat geloof ik,eerst rennen we er met een grote moterzaag doorheen ,raggen alles plat, en dan de fik er in. voor de rest gaat alles goed, groet rene .
:D :D :D :D
rene 57 schreef:ha daar hier vanuit kratie ,vandaag een stukje gesmokkeld 143 km is te veel van het goede ,we zijn wezen bussen !! cambodja binnen fietsend was een rare gewaarwording aan weerszijde van de weg stond de boel in de fik ,landbouwrijp maken heet dat geloof ik,eerst rennen we er met een grote moterzaag doorheen ,raggen alles plat, en dan de fik er in. voor de rest gaat alles goed, groet rene .
Het ga je goed Rene! Vroeg of laat zie ik je weer. Fred!!!!