door
Wilm » di 19 jan, 2010 01:41
Zo, net onze opdracht naar Polen gemaild voor Gee, Bert, Toon, AB en mijzelf.
Met z'n vijfen krijgen we 10% korting dat komt neer op gratis verzending en wat Euro's korting of een gratis extra (als bijv. een lichtgewicht Pertex Endurance buitenkant)
Gee neemt een standaard Xlite 200: 200g 850+/96:4 dons; Pertex binnen en buiten tijk; zonder rits; boxwall constructie; 430 gram totaal; 185-77/51; met opberg en stuff zak; comfortabel tot 3 Celsius. Van € 116 voor € 105 (excl. € 14 verzending)
Bert neemt ook een Xlite 200: comfortabel tot 0 Celsius en mogelijk verlengd (we wachten nog op info.) Edit: is ook een standaard Xlite 200 geworden.
Toon, AB en ik nemen een aangepaste MT 500: 400g 850+/96:4 dons; Pertex binnen en het duurzamere Pertex Endurance buiten; met rits; trapezium constructie; 780 gram totaal; 190-80/50; met opberg en stuff zak; comfortabel tot -7 Celsius. Van € 226 voor € 203 (excl. € 14 verzending). Edit: Fout in de offerte, moet zijn van € 206 voor € 186 (excl. verz.).
Mochten er nog mensen geintereseerd laat dan hier een posting achter of stuur me een pb.
Ik heb aan Cumulus gevraagd of het voor (minmaal 5) andere WF'ers mogelijk is, als ze voor 31 januari interesse tonen, om tegen 15% korting te bestellen. Als Cumulus daarmee akkoord gaat is dat ook voor ons nog voordelig wij krijgen dan ook nog 5% korting. Ik zal dan een aparate draad aanmaken.
Zo niet dan hebben we zo wie zo een hele mooie voordelige slaapzak.
Groed, Willem
PS: Het staat op de site van Cumulus maar je kan dus alle typen Cumulus slaapzakken (met rits
) aan elkaar ritsen om een double te maken. Voor sommigen kan dat handig zijn en de slaapzakken hoeven niet identiek te zijn.