Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Informanten gezocht voor de Fiets en Wandelbeurs 2010 - Forum Wereldfietser

Informanten gezocht voor de Fiets en Wandelbeurs 2010

Fiets en Wandelbeurs 2010
De Fiets en Wandelbeurs is de leukste en grootste beurs in Nederland voor fietsers en wandelaars. In een breed programma staan fietsen en wandelen centraal; als vakantie en recreatie, als ontspanning in de vrije tijd, maar ook als avontuurlijke uitdaging in onbekende afgelegen gebieden.
In ruim 20.000 vierkante meter hallen biedt een groot aantal exposanten heel veel producten en informatie aan.
Maar zonder de enthousiaste medewerking van Wereldfietsers zou de beurs natuurlijk niet compleet zijn. Wij zijn daarom ook dit jaar weer opzoek naar:

Landeninformanten
...en..
nieuw--> GPS informanten <---nieuw

Als landeninformant informeer je bezoekers vanachter een tafel aan de hand van foto’s, landkaarten en souvenirs over je gemaakte fietsreizen waar ook ter wereld.
Als GPS informant kun jij wellicht een medefietser of wandelaar op weg helpen. Steeds meer fietsers gebruiken het en steeds meer mensen worden nieuwsgierig.
Wat stellen wij er tegenover: wanneer je deelneemt als informant krijg je een gratis toegangskaart en wordt je ook in de gelegenheid gesteld om de beurs te bezoeken. Bovendien wordt door de organisatie voor een lunchpakket, koffie/thee, fris, koek e.d. gezorgd. Opgeven gaat per dagdeel: ochtend (10.00 -13:30) of middag (13:30 -17:00) zaterdag en / of zondag.

Heb je interesse om hieraan mee te werken, meld je dan aan via harry@fietsenwandelbeurs.nl . Vertel wanneer je kunt en waarover je informatie wilt geven: GPS of Landeninformatie en bij dit laatste naar welk(e) land(en) je voorkeur uit gaat om over te vertellen.

Wanneer? Zaterdag 27 en zondag 28 februari 2010.
Waar? In de Amsterdam Rai.
Meer informatie vind je op http://www.fietsenwandelbeurs.nl
Beste Harry,

Volgens mij moet dit topic niet staan in "commercieel nieuws", maar in wereldfietsersaktiviteiten. De Wereldfietser is absoltuur niet commercieel. Vele wereldfietsers leveren in ruil voor een krentenbol (Harm?), een kop koffie en een toegangskaartje hun deskundige bijdrage aan de beurs, zodat dit de leukste beurs is die je kan bezoeken. En dat spreekt ook heel veel bezoekers aan.

Rutger
Rutger,
Dit is geen activiteit van de Wereldfietser maar van de Fiets en Wandelbeurs. Om vervelende discussies te vermeiden heb ik het hier geplaatst. In voorgaande jaren heeft de vereniging geholpen bij de organisatie. Nadat ik afgelopen jaar in dienst ben gekomen bij Holcus Buiten, de organisator van de beurs, doen we het zelf.

Overigens hebben we ook een fotowedstrijd waarbij je een Koga-Miyata kunt winnen: www.fietsenwandelbeurs.nl/fotowedstrijd
Er hebben zich ondertussen al flink wat mensen aangemeld...maar er is nog plaats. Voor de landeninformatie en...vooral nog mensen met GPS ervaring.

Dus geef je op bij harry@fietsenwandelbeurs.nl
Er worden nog steeds GPS-informanten gezocht!
Kweet niet eens hoe ik er moet komen met GPS :(
Vreemd, zoveel fietsers met zoveel verhalen. Eigenlijk zou er een wachtlijst voor informanten moeten zijn. Wat is er nu mooier om je fietstochten met potentiële fietsers maar ook met collega fietsers te delen.
Helaas moet ik dit jaar verstek laten gaan. Geveld door de gladheid (heupbreuk) maar volgend jaar ben ik er zeker weer bij.

Harry
Voor de oproep hadden zich al mensen spontaan aangemeld. Het entousiasme is er dus echt wel! Maar zo op de valreep kunnen er naast wat GPS-ers ook nog wel een paar landeninformanten bij. Meld je nog even aan bij harry@fietsenwandelbeurs.nl :D Je gaat er geen spijt van krijgen :D
lars de wit schreef:Kweet niet eens hoe ik er moet komen met GPS :(
Waarmee ik bedoelde dat ik geen kaas heb gegeten van GPS :wink:
Vanzelfsprekend ben ik wel van de partij tijdens dit mega leuke weekend; ik ben van plan om met mijn volbepakte fiets naast de stand van de wereldfietser te gaan staan als er plek is. En anders vind ik, net als altijd, ergens wel een plekje :)

Ik kijk er naar uit !
Neem je de Sydney dan ook mee Lars? (naaa doe maar niet het arme beestje)
In Marokko zijn we iemand tegengekomen die met een klein poesje fietste. Hij had van een lowrider een kattemandje gemaakt en daar ging dat beestje in op de piste :|
lars de wit schreef:ik ben van plan om met mijn volbepakte fiets naast de stand van de wereldfietser te gaan staan als er plek is.
Is jouw fiets wel eens NIET volbepakt dan?