Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot gezocht Tibet of Vietnam. - Forum Wereldfietser

Reisgenoot gezocht Tibet of Vietnam.

Hoi
Deze zomer zou ik graag een fietsreis ondernemen in Vietnam of Tibet/Nepal, ik voorzie een reisduur van max. 3 weken.
Om het wat aangenamer te maken zoek ik een medereiziger, ik ben 44 jaar en hou van een uitdaging.

Laat maar komen.
Hallo,

Ik ben Johan Van Goethem en 43 jaar en papa van 3 kinderen.
Ik heb ook een fietsreis gepland naar Tibet ( zie ook dit forum) en mijn reis ligt vast in het voorjaar van 2010. Ik heb een reisorganisatie gevonden uit Kathmandu die o.a. vertrekt op 27 mei voor een periode van 3 weken. Op dit moment hebben ze met mij erbij 4 personen en ze willen er 6 hebben zodat de reis kan doorgaan. Zie www.makaluadventure.com
Laat mij iets weten als dit je interesse wegdraagt.

Johan Van Goethem
Uit Vlaanderen.
Beste Johan,

Welke tour bedoel je precies?
De MTB tour met oa Mount Everest basecamp?

Het ziet er wel erg aantrekkelijk uit!

Groeten,

Marc 42 jaar en 4 kinderen
Johan,

Ik kan ten vroegste vertrekken eind juni, ik zou graag deze reis ondernemen alleen jullie vertrekdatum valt iets te vroeg...
Hangt de prijs af van het aantal fietsers die mee gaan of is er een vaste prijs?
Heb je informatie bekomen van deze organisatie?

M.v.g.
Arne
Arne,

Ik had de hoop opgegeven om nog iemand te vinden via dit forum. Daarom pas dit late antwoord. Check de website www.makaluadventure.com en je vind alle info onder mtb tocht Lhasa-Kathmandu incl. Everest Basecamp.
We zijn ondertussen met 1 Zuid-Afrikaan, 3 canadezen en ikzelf.
Ze doen de tocht ook in de zomer.

Johan
Hoi,

Wanneer zetten jullie juist aan en hoelang blijven jullie weg?
Kun je misschien je mailadres geven om beter te kunnen communiceren?

Mijn adres; minneboarne@yahoo.com