Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gestroomlijnde tassen voor de voordragers. - Forum Wereldfietser

Gestroomlijnde tassen voor de voordragers.

Ik vraag me af of er ook tassen beschikbaar zijn in de vorm zoals afgebeeld in figuur 2. Ik ben nog nergens voortassen tegengekomen die taps toelopen. Misschien heeft iemand een link voor mij?

Ik heb regelmatig te maken met dagtrips met relatief weinig bagage. Door de constante pasaat wind met gemiddeld kracht 5, vind ik voortassen die gunstig gestroomlijnd zijn niet onverstandig. Achter heb ik een "trunc" dat nauwelijks weerstand geeft.

Afbeelding

Dick R.

:( Zie geen plaatje.

Jarno schreef::( Zie geen plaatje.
:oops: Nu dan? :oops:

(Ik had het plaatje in de "briefcase" van yahoo geplaatst. Schijnt dus niet te werken. Nu heb ik het op de Marktplaats.nl gezet. Dit werkt geloof ik beter. Als iemand een beter advies heeft, hou ik me aanbevolen.)

Dick R.
Trapper schreef:Ik vraag me af of er ook tassen beschikbaar zijn in de vorm zoals afgebeeld in figuur 2. Ik heb regelmatig te maken met dagtrips met relatief weinig bagage. Door de constante pasaat wind met gemiddeld kracht 5, vind ik voortassen die gunstig gestroomlijnd zijn niet onverstandig.
Wat waarschijnlijk nog meer zou uitmaken is om de voortassen horizontaal op te hangen in plaats van verticaal, maar ik heb geen idee of iemand hier wel eens over gedacht heeft. Wat betreft afmetingen zou het m.i. met wat goede wil moeten kunnen.
Groeten, Leon

Ik voel me niet geroepen, maar mijn tassen zouden zich daartoe lenen. De ophanging is namelijk met bouten e.d. aan de tas vastgemaakt. De tas zelf heeft een hard plastic achterwand.
Ik denk dat dit hoe dan ook voor meer tassen geldt.