Wie wil in 2010 met mij vanuit Nederland naar Santiago de Compostela fietsen. Of naar de Noordkaap. Ik ben een man van 42 jaar, werk als vergunningverlener bij een gemeente en woon in Burgum. Verder ben ik getrouwd en ik heb een zoon van 8 jaar. De afgelopen 3 jaar ben ik samen met mijn zoon op fietsreis geweest. Maar hij is nog wat te jong voor deze afstand. Een tijdsduur van 6 weken voor deze fietsreis lijkt me redelijk. Voor wat betreft de reisperiode ben ik flexibel. Dat kan ergens tussen 1 mei en 1 november 2010 zijn. Overnachten kan op campings. In principe fietsen we steeds samen op, maar als de situatie daarom vraagt, dan kunnen we op een ochtend natuurlijk net zo goed afspreken om solo te vertrekken en om elkaar dan dezelfde avond in de volgende aankomstplaats op de camping weer te treffen. Vrijheid blijheid. Verder sta ik open voor alle mogelijke reistips. Dit is voor het eerst dat ik zo’n lange fietsreis maak. Elke dag weer met een frisse blik genieten van en opgaan in het voorbijtrekkende landschap. Daar zie ik naar uit. Ben benieuwd naar reacties.
Durk
Durk