Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Garmin Fietscomputers - Forum Wereldfietser

Garmin Fietscomputers

Beste,

Wij zijn begin deze maand met onze webshop begonnen waarin we uitsluitend producten hebben van Garmin in het sport segment (Sporthorloges en Fietscomputers)

Wij zijn zelf zeer enthousiast zijn over de mogelijkheden welke Garmin in haar producten bied.

We gaan er vanuit dat er hier mensen (leden van deze site) zijn welke een Garmin fietscomputer in bezit zullen hebben.

Ik ben eens benieuwd hoe jullie deze fietscomputers bevalt.

Met vriendelijke groet,
Tom Pierik

info@a3softsports.nl
http://www.a3softsports.nl
Nog geen ervaring met Garmin fietscomputers, wel met Garmin GPS-systemen.

Ik vind die fietscomputers een beetje 'te groot' eerlijk gezegd, heel anders dan de gewone fietscomputer. Je hebt gewoon een GPS erbij.

Succes met je webshop!
Jammer dat je OnRoute (nog) niet (mag?) verkoopt/verkopen... :roll:

Verder veel succes, lijken me fijne apparaten voor de sporter die het zich kan veroorloven. :wink:
Hallo,

Ik heb mijn eerste review gescheven over een Garmin product.
De review gaat over de Forerunner 310, deze sporthorloge is uitermate geschikt om mee te rennen en te fietsen.

Het artikel is hier te lezen: Review Forerunner 310

Ik hoor graag wat jullie van dit artikel vinden.

Met vriendelijke groet,
Tom Pierik
Dit vind ik geen review. Meer een promotiefolder annex gebruiksaanwijzing.
Eens met Jan. Verder ontbreekt dan ook nog de essentie in het hele verhaal: waarom is dit model het beste voor mij? Kort maar krachtig.
Of, wat heeft dit model wat andere niet hebben, en andersom...
Hallo,
bedankt voor de feedback.
De opzet van het artikel is bedoeld om mensen welke niet bekend zijn met dit model en/of met de mogelijkheden van de Garmin sporthorloge een beter beeld ervan te geven.

Er staat inderdaad geen vergelijking in met oudere/andere modellen.

Ik zal binnenkort een artikel maken over de Edge705 en zal de opzet/inhoud wat aanpassen op de verkregen feedback.

Groeten,
Tom