We hebben allemaal weer genoten van het fietsen op de Veluwe. En toch vond ik het af en toe ook wel wat eng - en ik weet dat ik bepaald niet de enige was. Er werd af en toe vond ik toch wel erg hard gereden over die bospaden met al die bladeren, en soms zelfs in het donker. Dat vond ik des te enger in zo'n grote groep. Rijden in een grote groep is denk ik inderdaad heel anders dan in je eentje of met een paar mensen.
Mijn voorstel zou zijn een volgende keer het gezelschap toch op te splitsen (het was deze keer ook veel groter geworden dan aanvankelijk gedacht). Dan krijg je in elke geval achterin niet dat klassieke fileprobleem van afwisselend hard en zacht rijden. Bovendien kan iedereen dan rijden bij een groep waar een tempo gereden wordt dat hij of zij zelf prettig en veilig vindt.
Wim
Mijn voorstel zou zijn een volgende keer het gezelschap toch op te splitsen (het was deze keer ook veel groter geworden dan aanvankelijk gedacht). Dan krijg je in elke geval achterin niet dat klassieke fileprobleem van afwisselend hard en zacht rijden. Bovendien kan iedereen dan rijden bij een groep waar een tempo gereden wordt dat hij of zij zelf prettig en veilig vindt.
Wim