Additionally, paste this code immediately after the opening tag: THEATERETAPPE vanaf het voorjaar 2010 - Forum Wereldfietser

THEATERETAPPE vanaf het voorjaar 2010

De natuur ruiken & cultuur snuiven.
Als straks de blaadjes weer terugkomen aan de bomen en de zon weer hoger komt te staan zal de eerste Theateretappe verreden worden.
De Theateretappe is een wandel- en/of Fietstocht waarbij langs de route Theaterwagens staan opgesteld. De deelnemers maken een tocht langs verschillende locaties waar ze in de Theaterwagens worden verrast met kleine intieme voorstellingen, onbekende juweeltjes. Juweeltjes die extra zullen stralen door de synergie met de omgeving waar ze worden uitgevoerd. Een stoer verhaal over de zeeman op de pier, een sonate in de rozentuin of het levenslied onder de Westertoren in het hart van Amsterdam.
Vanaf het eerste jaar zullen er thematisch programma’s worden gemaakt en gaat de Theateretappe vele malen per jaar op reis. Op zoek naar publiek die natuur & cultuur willen beleven, die willen snuiven aan kunst terwijl ze de zilte zeelucht of zoete bosgeur kunnen ruiken.

Op dit moment wordt de kalender voor 2010 gemaakt. Ik wil alle wereldfietsers vragen suggesties te doen voor bepaalde routes of evenementen waarbij de Theateretappe een meerwaarde kan hebben.

Pieter@theateretappe.nl www.theateretappe.nl
Ik hoop natuurlijk dat jullie ook in Groningen komen.

Wat ik een bijzonder plekje vind is het kleinste haventje van Nederland; Noordpolderzijl. Het zou leuk zijn als je daar iets zou kunnen spelen.
Noordpolderzijl lijkt me top, toen ik als maatje op een charter-klipper werkte wel een aantal keer geweest.

Wellicht kunnen we de Theateretappe eens toevoegen als programma onderdeel bij een activiteit van de Wereldfietser.