Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrechtse Heuvelrug zondag 15 november - Forum Wereldfietser

Rondje Utrechtse Heuvelrug zondag 15 november

Op zondag 15 november staat wederom een tochtje over de Utrechtse Heuvelrug gepland. Net als de eerste twee succesvolle edities wordt dit weer een prachtige fietstocht met mooi weer. Dat is bij mij standaard!

Wanneer zondag 15 november
Vertrek om 11.00 uur bij station Driebergen/Zeist
Afstand circa 60 kilometer
Halverwege tussenstop in pannenkoekrestaurant
Aanmelden graag
Route waar de weg ons naar toe brengt
Tempo rond de 20

Groeten,

Rutger
Het rondje Utrechtse Heuvelrug hoeft niet zo massaal te worden als de trektocht over de Veluwe :), maar nog wat fietsers erbij op 15 november.
Delegaties uit Rotterdam, Den Haag, Groningen, Amsterdam zijn ook van harte welkom! De teller van deelnemers staat nu op vier onder wie een special guest.

Voor degene die vermoeden dat er te hard gereden zal worden, heb in samenwerking met de politie snelheidscontroles aangekondigd. :D :D

Rutger
Rutger schreef: Voor degene die vermoeden dat er te hard gereden zal worden, heb in samenwerking met de politie snelheidscontroles aangekondigd. :D :D
Tempo 20 en te hard, hoeveel bagage nemen jullie dan mee op zo'n rondje?
We zitten nu op 6! Wie volgt. Het wordt wederom prachtig weer en hier vallen de laatste blaadjes. Het wordt een echte bostocht!!!

Slangetje. Het tempo wordt waarschijnlijk wel weer 20 plus, maar voor degenen die even te hard rijden, neem ik een anker mee. Of een aambeeld dat scheelt ook wel in de snelheid. We zullen deze keer via knooppunten gaan fietsen. Mijn favoriete knooppunt is wel nummer 1, bij mij om de hoek. En zullen ook de schapen gaan zien.

Voor wie nog twijfelt. Mocht deze tocht niet bevallen. Er zit garantie op!

Groeten,

Rutger
Rutger schreef:Op zondag 15 november staat wederom een tochtje over de Utrechtse Heuvelrug gepland. Net als de eerste twee succesvolle edities wordt dit weer een prachtige fietstocht met mooi weer. Dat is bij mij standaard!

Groeten,

Rutger
De weersvoorspellingen zijn goed! Wie komt de laatste blaadjes aan de bomen bewonderen? Er zijn al zeven deelnemers! Fijn.

Rutger
Hoi,

Morgen om 11.00 uur vind het derde rondje Heuvelrug plaats. Hoop dat het net zo mooi weer is als deze middag. En hoop dat er veel mensen kunnen komen. Mocht je niet aangemeld hebben, kom gewoon. We verzamelen op station Driebergen-Zeist bij het busstation, perron 1 zijde. Mijn tel is 06 - 47972377.

Het wordt deze keer een groene route, langs de schaapskooi op Heidestein, de prachtige bossen van Zeist, de pyramide van Austerlitz, de zandvlaktes van Soestduinen en dan stop in pannenkoekdorp Lage Vuursche. Daarna afhankelijk van de hoeveelheid pannenkoeken weer via een bosrijke route terug.
Rutger