Additionally, paste this code immediately after the opening tag: trekkingfiets huren USA - Forum Wereldfietser

trekkingfiets huren USA

Wie kan mij helpen aan een verhuur adres voor complete trekkingfietsen in de omgeving van San Francisco
groeten Hans
Als je over 3 dagen in New York ben mag je mijn fiets lenen :lol:

Proberen anders de Adventure cycling association forum, of warmshowers mensen in de buurt?

succes

Shane
Een simpele fiets kopen is vast goedkoper. Ik heb in de VS gewoond, en eenvoudige fietsen (Trek instap modellen etc) zijn heel goedkoop. Fietsen huren daarentegen is heel duur.
Wim
Klopt wat Wim zegt, zo'n $300. Maar ja, wil je dat wel? Ik heb ooit zoiets gehuurd, inderdaad een Trek en betaalde $150 voor 3 weken, dus ongeveer de helft van de nieuwwaarde. Ik had er al snel spijt van want het fietste niet erg geweldig. Het beste is natuurlijk je eigen fiets meenemen of als alternatief een fiets naar je keuze kopen en later verkopen. Of meenemen naar huis. Met een beetje geluk betaal je geen invoerrechten.
Inderdaad, je kan heel goedkope fietsen vinden in de US.

Toen ik tussen 2002-2003 in New Jersey verbleef kocht ik in de plaatselijke WalMart een $99-fiets. Een echte Next met 27 versnellingen, made in China. Ik heb er in totaal 3500km mee gefietst (woon-werk) vooraleer ik terugkwam naar Belgie. Het was een lief beestje maar helemaal opgevreten door de winterse pekel. Ook heeft de gripshift me even in de steek gelaten maar door er een welgemikte nagel in te kloppen kon ik weer voort :lol:

Dus: goedkoop kan makkelijk maar je zal wat moeten rekenen op geluk als je wil dat het niet stuk gaat.
Ik heb er een aantal jaren geleden zelf een instap model Trek gekocht (destijds 220 dollar geloof ik) toen ik er een half jaar werkte, en daar heel veel plezier mee gehad. Ik heb die fiets toen mee naar huis genomen, en het is nu de vakantiefiets van mijn zoon. Ik heb er sindsdien wel heel wat aan vervangen, maar het blijft een lekkere fiets.
Wim
dank voor alle reacties, ik koop volgend jaar bij een winkelketen een goedkope fiets en ik verkoop hem of stal hem bij de vertrekhal van het vliegveld van LA.
gr.Hans
jg stiller schreef:dank voor alle reacties, ik koop volgend jaar bij een winkelketen een goedkope fiets en ik verkoop hem of stal hem bij de vertrekhal van het vliegveld van LA.
gr.Hans
Hoi Hans,

Ik heb even voor je gekegen in een fietswinkel in een redelijk grote dorp in Pennsylvania, Deze trek 7.1 stond te koop voor rond 500 dollar, afgemonteerd met shimano acera en wel met lugs voor achter drager.

Hoop dit help

Shane.