Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Remlichten - Forum Wereldfietser

Remlichten

Afbeelding
Dit hadden we nog niet op de fiets. Of het nuttig is weet ik niet . . .

http://www.elvedes.nl/producten-V_brake-36-1.htm
Jammer van het batterijtje. K had eigenlijk wel verwacht dat de remenergie voldoende zou zijn voor de verlichting. Nu kost het nog eens extra CO2-uitstoot ook.....
Peter Rodenburg schreef:Jammer van het batterijtje. K had eigenlijk wel verwacht dat de remenergie voldoende zou zijn voor de verlichting. Nu kost het nog eens extra CO2-uitstoot ook.....
Ik herrinner me nog remblokken met kennelijk een boel ijzer in de compound: Bij een goede noodstop in de donkere schuur had je cirkels om de velg van rode vonken
Bestaat al enige tijd:
[quote="Be Seen On A Bike"]This product was added to our catalog on Wednesday 18 May, 2005.[/quote]
Alleen gaan de batterijen dan 20.000 stops i.p.v. 15.000 stops mee :wink:.

En als je te lui bent om je hand uit te steken, kun je altijd nog met verlichting richting aangeven. 8)

Afbeelding
(Afbeelding van Be Seen On A Bike.)
m-gineering schreef:
Peter Rodenburg schreef:Jammer van het batterijtje. K had eigenlijk wel verwacht dat de remenergie voldoende zou zijn voor de verlichting. Nu kost het nog eens extra CO2-uitstoot ook.....
Ik herrinner me nog remblokken met kennelijk een boel ijzer in de compound: Bij een goede noodstop in de donkere schuur had je cirkels om de velg van rode vonken
Weet je wel zeker dat er remblokjes in zaten? :lol: