Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Den Haag, zaterdag 21 november - Forum Wereldfietser

Rondje Den Haag, zaterdag 21 november

Rondje Den Haag, 21 november

Op zaterdag 21 november fietsen we het eerste rondje Den Haag. Fietsen doen we o.a door Meyendael, langs landgoed de Horsten (jawel van Alex en Maxima), Zuid Hollandse polders, plassen en kanalen, Wassenaar en Leiden. Ga je mee?

- Vertrek om 12.00 uur Den Haag CS
- Vanaf de voorkant van Den Haag CS.
- Afstand zo'n 73 km.
- Opgeven hoeft niet, maar mag wel.
- Onderweg stoppen we voor een kopje koffie/thee met gebak ofzo.
- Als er iemand met een gps meerijdt, hoor ik dat graag.
- Wie organiseert het volgende rondje?

Route en GPS track

Tot dan!

Blanche

Afbeelding
Inmiddels heeft zich al een geografisch breed gezelschap aangemeld:

- 1 Rotterdammer
- 2 Canadezen
- 2 Hagenezen
- 1 Ridderkerker
- 2 Zoetermeerders

Ga je ook mee?
Mmh, ik moet die avond in Almere zijn :lol: Moet ik wel even lief mijn collega aankijken of hij z'n fietsendrager wil meenemen, anders kom ik ni meer thuis achteraf... :D
Jippie! Dat wordt een heel internationaal rondje dan.
Met Belgie en Canada erbij! 8)
Blanche schreef:Jippie! Dat wordt een heel internationaal rondje dan.
Met Belgie en Canada erbij! 8)

Als het zo moet, schrijf dan een Engelsman ook bij!

Ik verwacht niet dat mijn wiel terug is van Rohloff voor die tijd dus kom wel op mijn race fiets :lol:
Dat schikt Shane, James the other bloke from the UK komt misschien ook!
Leuk nu hebben we al vier landen :D
Wie komt er ook?
De Javaanse prins komt ook :wink: .
Natuurlijk ga ik ook mee. Ik neem ook een vriendin mee van het werk.

mario
Leuk Mario! Eh Javaanse prins ik had je al als Rotterdamer gerekend. Maar goed Prins Jim, jij bent de vijfde nationaliteit dan :wink:

Goh zitten we al zeker op vijf nationaliteiten!
En 12 mensen die zeker gaan en 2 mensen die het nog niet helemaal zeker weten. Straks moeten we nog in twee groepen gaan rijden :wink:

Kom je ook?
Hoi Blanche,

Wat fijn dat je al zo veel mensen hebt. Op de fietsronde Zeist zondag 15 november is ook nog plaats. :D :D

Groeten,

Rutger
En in die van Groningen op 8 november ook!
Hee Hans en Rutger, stiekem reclame maken voor de rondjes Groningen en Zeist in het 'Den Haag'- draadje?! Dat wordt verplicht meefietsen als betaling! :wink:
Sorry, ik zal het niet meer doen :oops:

Ik zou graag een keertje meefietsen maar om daar nu 5 uur voor in de auto te zitten... Maar wie weet komt het er nog wel een keertje van.

Trouwens, als jij in Groningen mee wilt fietsen (dat is a.s. zaterdag, had ik dat al genoemd?) dan ben je welkom hoor!
Hoi Blanche,

als het meezit zijn onze fietsen dan net klaar dus een goeie proefrit is dan wel erg leuk, wij zijn dan met 2.

logistiek puntje : ik las net in de Posthoorn dat de taxi standplaats naar de zijkant verhuist/of verhuist is ivm verbouwing.

maar de voorkant moet wel lukken een wereldfietser herken ik denk ik wel.

Vrolijke groet

David
Hoi David,Leuk dat jullie meegaan. Bedankt voor je tip, ik zal de tekst iets aanpassen aan het begin van het draadje. Met jullie erbij zitten we al op 14 mensen en 2 mensen die misschien meegaan.

Gisteren hebben Douwe en ik het rondje uitgezet en voorgereden. Nu maar hopen dat we op 21 november net zo'n mooi weer hebben als wij gisteren. Voor de GPS-gebruikers is er nu ook een gps track.Route en GPS track
Helaas kan ik er de 21ste niet bij zijn;
Veel pluziah,
Maatuh
Helaas kan ik er dan vanwege werk ook niet bij zijn.

In januari willen we vanuit Rotterdam naar Den Haag fietsen, zou leuk zijn als er dan ook mensen meefietsen uit die regio of ergens aanhaken...

en tenslotte: zouden jullie allemaal reclame willen maken tijdens de diverse rondjes voor de Sinterklaastocht, dan wordt het daar ook weer gezellig! dank!
Hoi Blanche, hoe zit het met de nationaliteiten? Kan er nog een Scotsman bij? Uiteindelijk zijn we allemaal "Allochtoone Autochtoon" Het is maar hoever je terug gaat in de genealogie.:wink:
Eric op de Fiets schreef:Hoi Blanche, hoe zit het met de nationaliteiten? Kan er nog een Scotsman bij? Uiteindelijk zijn we allemaal "Allochtoone Autochtoon" Het is maar hoever je terug gaat in de genealogie.:wink:
Tuurlijk kan dat!
Tot volgende week zaterdag!
@ Smitty en Suzan,
Treur niet ik denk dat er nog wel een rondje Den Haag komt. Ik vind het eigenlijk wel leuk om te doen en heb plannen voor februari. :wink: Jammer dat het rondje Rotterdam op 17 januari is, dan is ook de wintertrektocht anders was ik meegefietst.
Aanstaande zaterdag is het goed fietsweer met rapportcijfer 7!

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... /4057864/5