Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Discussiepanels op de Wereldfietsersbeurs - Forum Wereldfietser

Discussiepanels op de Wereldfietsersbeurs

Afbeelding
Nieuw op de Wereldfietsersbeurs: discussiepanels.

Naast de lezingen en workshops is er dit jaar een nieuwe activiteit tijdens de beurs: het discussiepanel. Tijdens deze discussies worden prangende onderwerpen aangesneden, argumenten weerlegd en meningen verdedigd.

Luister, praat en denk mee! Er zullen drie onderwerpen worden besproken:
  • Alleen op fietsvakantie: zielig of gezellig?
  • Technische hoogstandjes: must of luxe?
  • "Gewoon gaan!" dames alleen op fietsreis.
We zoeken per onderwerp ongeveer 3 panelleden. Wil je meedoen als panellid voor één van deze discussie, meld je dan aan bij Suzanne Vonk, slvonk@gmail.com. Beschrijf in je aanmelding aub heel kort hoe je tegenover dit onderwerp staat.

De beurs vindt plaats op 29 november 2009 in het Activiteitencentrum Zjaak, Maria Wesselingstraat 8, Rotterdam.
Leuk idee!

Ik heb ooit eens een live wereldfietser-forumdiscussie willen organiseren. Gewoon over onderwerpen waarover hier veel geouwehoerd wordt (mijn eerste tip). Dan kunnen de forumdeelnemers elkaar als mens leren kennen in plaats vanachter een schuilnaam niet aardig zijn voor elkaar...
Maar helaas paste mijn idee volgens de activiteitencommissie niet bij De Wereldfietser en heb ik het afgeblazen.

Het leek mij wel leuk om het Groningse duo Wim en Marten achter een forumtafel te zetten (tweede tip).

Nou en zo kan ik nog wel even doorgaan :wink:
Ik wil best met Marten achter een tafel gaan zitten, maar we zijn het te vaak eens. Dat is dan gewoon niet leuk. Groninger wordt je overigens nooit als je van buiten komt. Ik blijf een in Zaandam geboren Rotterdammer, en dat is wel best.
Wim
Mocht de discussie over bovengenoemde onderwerpen snel doodbloeden, dan kun je altijd nog het magische woord "helm" achter de hand houden als gegarandeerd succesnummer. :)
...of een aantal 'standaard' discussies vd WF site (helm, hoeveel inch wielen, nut van voorvering, optimale geometrie, bandbreedte etc) uitprinten en voordragen :roll:
Nou ja, het gaat ook eigenlijk niet om discussie maar om voorlichting voor relatief onervaren gebruikers.
Het kan net zo zijn als op het forum hier, discussies door zowel ervaren als onervaren gebruikers.
Panelleden gezocht!!

Voor onderstaande discussies zoeken wij nog panelleden.

Technische hoogstandjes: must of luxe?
Wie fietst al 20 jaar op dezelfde fiets, heeft noch wil magura remmen of een rohloffnaaf? En wie wil daarover in discussie gaan met een hypermoderne-fiets bezitter?

Alleen op fietsvakantie: zielig of gezellig?
Ben jij het liefst alleen op reis of juist met geen stok op reis te krijgen als er niet meer mensen meegaan? Dan zoeken wij jou voor deze discussie!

Heb je interesse om over één van deze onderwerpen mee te praten, meld je dan aan bij Suzanne: slvonk@gmail.com
Nou Suzanne, er zijn hier genoeg mensen op het forum die allerlei interessante discussies niet uit de weg gaan. Dus kom op mensen: geef je op bij Suzanne !
Ik wil als ik er toch ben best in een panel over het nut van technische hoogstandjes. Helaas zla ik nogal genuanceerd zijn..... Mijn eigen presentatie die dag zal immers ook gaan over de vraag wanner je een nieuwe fiets nodig hebt, en mijn stelling zal zijn vaak genoeg niet. Maar o jee wat vind ik speeltjes mooi.
Wim